_Lois_ schreef:Ik had in januari mijn startpas aangevraagd maar gewoon een echte pas gehad
Ja ik heb ook gewoon een pasje gekregen hoor
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
onley schreef:Hmm dan maar afwachten of die nog komt. Volgens mij zijn ze zowieso niet zo snel met het bijwerken van alles

Moest als eerst starten, dus lekker in de ring losgereden, erg fijn omdat ze alles altijd erg spannend vind! Tevreden over m'n eerste proef, 2de was het kwartje op. Het kon allemaal wat spetterender, maar ik ben zo trots op haar! Uiteindelijk 1e met 195 en 2de met 193, niet verwacht! _Marjolein schreef:Succes morgen IwanLover! & de rest die nog start dit weekend!
Ik begreep ook dat er geen pasje meer uitgegeven werd!
Heb vandaag mijn debuut gemaakt! Wat was ik zenuwachtig, man manMoest als eerst starten, dus lekker in de ring losgereden, erg fijn omdat ze alles altijd erg spannend vind! Tevreden over m'n eerste proef, 2de was het kwartje op. Het kon allemaal wat spetterender, maar ik ben zo trots op haar! Uiteindelijk 1e met 195 en 2de met 193, niet verwacht!
leeneliefje schreef:_Marjolein schreef:Succes morgen IwanLover! & de rest die nog start dit weekend!
Ik begreep ook dat er geen pasje meer uitgegeven werd!
Heb vandaag mijn debuut gemaakt! Wat was ik zenuwachtig, man manMoest als eerst starten, dus lekker in de ring losgereden, erg fijn omdat ze alles altijd erg spannend vind! Tevreden over m'n eerste proef, 2de was het kwartje op. Het kon allemaal wat spetterender, maar ik ben zo trots op haar! Uiteindelijk 1e met 195 en 2de met 193, niet verwacht!
Dat is een debuut om trots op te zijn!
Nann__ schreef:amsterdam10 schreef:Startpassen zijn sinds april 2016 niet meer fysiek maar digitaal, tenzij je bij betaalt. Maar dat hoeft niet
Dat is gek, ik heb me startpas gewoon begin dit jaar aangevraagd maar heb nooit een pas ontvangen..
Michelletjuh schreef:Wij hebben gisteren de B afgesloten. Moest nog 1 puntje, maar zijn er met 4 thuis gekomen. 195,5 & 203,5. Helaas niet echt los kunnen rijden, daar was mn eerste proef voor, want het liep behoorlijk in. Paard gedroeg zich super ! Helemaal trots niet verwacht met zo'n groot deelnemersveld maar toch een rood en oranje lintje mee naar huis genomen!
_Marjolein schreef:Michelletjuh schreef:Wij hebben gisteren de B afgesloten. Moest nog 1 puntje, maar zijn er met 4 thuis gekomen. 195,5 & 203,5. Helaas niet echt los kunnen rijden, daar was mn eerste proef voor, want het liep behoorlijk in. Paard gedroeg zich super ! Helemaal trots niet verwacht met zo'n groot deelnemersveld maar toch een rood en oranje lintje mee naar huis genomen!
Super goed, gefeliciteerd! Hele mooie punten om de B mee af te sluiten!