Ik ben Aniek, 16 jaar oud en heb 2 pony's. Ik start ze in het L2 en het M2 en af en toe springen we voor de lol en afwisseling

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

in mei ga ik wel naar fotometing hier in de buurt Dan heb ik hopelijk ook mooie foto's!

super balen dus ben benieuwd of het nog wat gaat worden
het eerste weekend of tweede weekend na mijn examens heb ik terug wedstrijd

verlieffddd op dat paardje als hij zo meewerkt

Best actief en ik denk dat je dan even aan Aniek moet vragen om je erin te zetten! Heel gezellig
Heb momenteel 2 paarden waarvan er eentje te koop staat en dan mijn gepensioneerde schat Buono
Rij momenteel ook niet echt, kruip af en toe op mijn oudje die alles nog goed doet maar sukkelt met zijn hoefjes. Ik geef nu vooral les en hoop opnieuw een rijpaard bij te kopen als mijn andere verkocht is..
. En nog altijd heb ik daar géén spijt van, want wat is het een topper! Kan afentoe flinke streken hebben(schrikken, mij eraf gooien en wegrennen in het duin bijvoorbeeld
) maar kan ook echt hard zijn best doen voor je(eerste wedstrijd samen gelijk een winstpunt. Helaas niet officieel, dat gaan we zondag voor the first time proberen!)

)

plannen en ik zijn geen goede vrienden)
Wel afwachten of je het vol kan houden dan.. Zou daar zelf niet zo heel goed in zijn haha