mehhh, heb al een paard maanden niet gereden door de blessure van Phoebe. Ze is gelukkig weer zodanig hersteld dat ik haar kan oppakken, maar het ontbreekt me echt aan de tijd. Heb haar een paar keer aan de longe gehad, maar daarna heb ik weer een week geen tijd, dus dat zet geen zoden aan de dijk. Ze staat heerlijk hele dagen buiten met haar drachtige mams, die moet nog een kleine 3 maanden. En ons huis komt volgende week in de verkoop, dus daar ook druk mee bezig. Onze rentree stellen we dus nog even uit. Komt wel. Straks als ik weer ga rijden, start ik haar nog 1 of 2x L1 en dan moet ik naar de L2. Mijn doel is dan eind zomer naar de M1 te kunnen (dit had ik eigenlijk begin zomer gepland, maar het is niet anders).
Heb alleen zaterdag gereden en dan wil ik morgen gaan rijden als de bak dooi is. Dan vrijdag weer en zaterdag wedstrijd! Aaaah! Ik weet niet of dit lukt of dat het een afgang wordt .
Lastig. Eerst maar eens zien hoe ze morgen loopt.
SusanH
Lid Bezwaarcommissie
Geplaatst: 06-12-16 20:09
Toch maar afgezegd voor zondag. Ik zie mezelf morgen of donderdag nog niet op een paard zitten, en hoe ik eind van de week ben weet ik nog niet, maar vind zondag wedstrijd te kort dag. Eerstvolgende wedstrijd die ik gepland heb staan is 8 januari. Dan ben ik vast wel uitgeziekt.
Nouvel
Geplaatst: 07-12-16 19:21
Mag ik me ook melden hier...
Vorige maand voor het eerst L1 gestart, voor volgende week ons volgende wedstrijdje staan...
ik had zaterdag weer wedstrijd gehad. 2e keer M1 en had 185 en 184 punten en een 1e en 2e prijs
spottedponie
Geplaatst: 08-12-16 08:38
Ik had me al stilletjes gemeld, maar zal me nog even netjes voorstellen...
Ik ben Carly (31 ) en rijd met mijn merrie Ace (11) Wij zijn al een tijdje samen, maar hebben een wedstrijdstop gehad van 2jr door studie, en daarvoor hebben we eigenlijk vooral gecrosst...
Ik ben van plan om in januari weer voor het eerst op pad te gaan, eerst nog even doortrainen...
Theduchess
Geplaatst: 08-12-16 09:54
Ik ben ook van plan om weer volop wedstrijden te gaan rijden vanaf januari, 1 of 2 keer per maand zou wel fijn nu. Ik heb de laatste tijd de juiste begeleiding en het rijden gaat steeds meer ontspannen. Voorheen liep mijn merrie onder me uit en was ik de hele proef alleen maar bezig om haar bij me te houden. Ik ben L1+1 en hoop tegen de zomer wel L2 te mogen zijn! Toen we net begonnen: Vorige zomer in Ermelo:
Ingvild
Geplaatst: 08-12-16 22:48
.
Laatst bijgewerkt door Ingvild op 10-12-24 00:13, in het totaal 1 keer bewerkt
Ik ben stiekem een beetje nerveus voor morgen en zaterdag.. heb dan mijn L2 debuut.. ben zo benieuwd wat het oplevert.. in de training gaat het echt hard vooruit maar op wedstrijd wil ik vaak teveel regelen en maak ik de proef te chaotisch.. het losrijden gaat wel erg goed de laatste tijd.. Dus fingers crossed dat ik met een winstpunt huiswaarts kan haha
Komt vast goed Keshia, ik heb ook altijd last van de spanning, maar er hangt toch eigenlijk niks vanaf? Gewoon lekker rijden en genieten dat je weer een stapje verder bent
Ik heb morgen weer een L proefje. Na 2 weken bevroren bak of zeiknat paard vandaag nog wel even kort gereden. Liep wel lekker. Ik ben zelf grieperig dus reken nergens op morgen. Gaan voor de ervaring en hopen op 1 of 2 puntjes
Door de zenuwen de eerste proef verknald.. 179 punten doordat ik 2 keer verkeerd reed.. tweede proef voelde ook niet helemaal fijn aan, ze was wat stug vandaag en viel over haar buitenschouder met wijken.. ik dacht dat er echt geen winstpunt in zat voor ons vandaag. Wat bleek! Derde plaats de tweede proef! Wat een verrassing! 190 punten gereden en nu dus L2+1
En hoe is het gegaan dames? Was je paard nog wit zebra?
Hier fijn kunnen rijden al was het wat te braaf.. denk doordat we gisteren ook al op pad zijn geweest. Uiteindelijk 2 mooie winstpunten kunnen rijden en 2x een 5e plaats van de 15.. Dus dat is fijn! Dus na dit weekend de teller ineens op L2 +3