Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
MyWishMax schreef:Was je bij ons in de straat, Fly_high? Of ergens anders? Dat die grote banen uitnodigen tot rennen herken ik ook van stalgenootjes hoor. Ben je echt niet de enige in. En het kan niet altijd goed gaanJullie zijn gewoon allebei nog aan het leren, ook al snap ik de teleurstelling echt wel. Hij blijft toch heel anders als vorige paarden
Maar hey, 2 van de 3 goed is toch keurig?! Helemaal met wat te weinig trainen
Fly_high schreef:MyWishMax schreef:Was je bij ons in de straat, Fly_high? Of ergens anders? Dat die grote banen uitnodigen tot rennen herken ik ook van stalgenootjes hoor. Ben je echt niet de enige in. En het kan niet altijd goed gaanJullie zijn gewoon allebei nog aan het leren, ook al snap ik de teleurstelling echt wel. Hij blijft toch heel anders als vorige paarden
Maar hey, 2 van de 3 goed is toch keurig?! Helemaal met wat te weinig trainen
Yup ik was bij jullie om de hoek![]()
Lekker grote baan om te gaan rennen, dat wel
Goed, ik blijf dan maar oefenen, oefenen en nogmaals oefenen om veel meer gecontroleerd en bewust te gaan rijdenHet mooie is wel dat mijn paard er heel veel lol in heeft, oortjes erop en ongeacht de afstand vol vertrouwen naar de overkant gaan, dan heb ik hem nog niet zo helemaal verpest
SimonDesteny schreef:Het viel mij inderdaad ook best mee Don110, had verwacht dat er misschien wel wat geintjes over gemaakt zouden worden, want ja pony tussen de grote dressuurpaarden![]()
Ik ben zelf inderdaad niet zo heel lang Eef_Bam , 1.70m.
LV Fijn dat je je paard weer lekker aan het lopen hebt, gefeliciteerd met de punten.
MWM, succes alvast!
Hij heeft er in iedergeval plezier in Fly.. Nu nog iets gecontroleerder, dat gedeelte komt me heel bekend voor
Leuk Enzo_Ollie, wie weet komen we elkaar nog tegen. Ben nog even aan het bedenken of ik de Drentse ga rijden. Wellicht rijden we ook nog voor de verening, is nog even afwachten wat de teams worden
miss_lizje schreef:Ik baal voor zaterdag. Ik moet als nummer 4 starten en nu gaat misschien de startlijst nog vervroegt worden ivm het weer. Gelukkig sta ik 20 minuten rijden van de regio kampioenschap vandaan. Maar je zou maar van verweg moeten komen.