Online dressuurproeven rijden, voor deelnemers en juryleden!

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Morniclum

Re: Online dressuurproeven rijden, voor deelnemers en juryleden!

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-21 23:59

Dank je Shirleyp!

M_Bronkhorst

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-21 06:17

Super raar. Ik wil nu net mijn proefje voor deze week gaan insturen, zegt die dat ik deze week al wat in heb gestuurd. Ik heb aflopen dinsdag een proef ingestuurd, maar het gaat toch van zondag tot zondag de week?

Texas02

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-21 07:51

M_Bronkhorst schreef:
Super raar. Ik wil nu net mijn proefje voor deze week gaan insturen, zegt die dat ik deze week al wat in heb gestuurd. Ik heb aflopen dinsdag een proef ingestuurd, maar het gaat toch van zondag tot zondag de week?

Volgens mij is zondag de laatste dag van de week om in te sturen en dan maandag weer de eerste dag voor de nieuwe week. Dus als je dinsdag al ingestuurd hebt, klopt het wel dat je vandaag niet kunt insturen.

linda2008

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-21 08:56

Texas02 schreef:
M_Bronkhorst schreef:

Volgens mij is zondag de laatste dag van de week om in te sturen en dan maandag weer de eerste dag voor de nieuwe week. Dus als je dinsdag al ingestuurd hebt, klopt het wel dat je vandaag niet kunt insturen.

Klopt wat je zegt :j
De weken lopen van maandag tot en met zondag.

Elitedeux

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-21 16:02

Ik heb ook m'n 1e filmpje zojuist opgestuurd! Ben benieuwd :)

M_Bronkhorst

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-21 18:13

Oh kijk! Dan stuur ik het maandag in. Dan weet ik dat.

Tierania_

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-21 20:17

Hier ook net een vervangende proef opgestuurd. Mijn proef van vorige week was helaas afgekeurd omdat ik de neusriemcontrole vergeten was.

Die van mijn vriendin was wel gewoon beoordeeld en bij haar hadden we het ook vergeten.

Vanmiddag een fijne proef gereden en toen kwam ik erachter dat ik de peesbeschermers nog om had.. :+ dus nog maar een keer gereden :')

HarmanyL

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-21 20:21

Help.. ik heb nu zelf 2x een proef ingestuurd om te laten beoordelen, nou dat is gelukt. Maar nu heb ik proeven gekregen om te beoordelen en nu zie ik bij mijn events alleen mijn eigen proeven, wat doe ik fout?

tessie98xx

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-21 20:25

Vandaag ook weer sinds een tijdje 2 proefjes opgenomen. Zojuist één ingestuurd en de andere morgen. Ben benieuwd :)

PSvanLot

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-21 20:28

HarmanyL schreef:
Help.. ik heb nu zelf 2x een proef ingestuurd om te laten beoordelen, nou dat is gelukt. Maar nu heb ik proeven gekregen om te beoordelen en nu zie ik bij mijn events alleen mijn eigen proeven, wat doe ik fout?

Ik denk dat je even van deelnemer naar jury moet veranderen rechts bovenin.

xVerax

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-21 20:46

Ik heb zojuist voor het eerst sinds lange tijd weer een proefje ingestuurd. Ben benieuwd!

HarmanyL

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-21 21:04

PSvanLot schreef:
HarmanyL schreef:

Ik denk dat je even van deelnemer naar jury moet veranderen rechts bovenin.

Ik heb rechtsboven alleen het SAP logo? Ik heb m nu even in een andere browser geopend en nu heb ik wel de proeven gelukkig.

Texas02

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-21 22:13

Ik had dit weekend willen filmen, maar het is er niet van gekomen. Andere keer maar dus! Nu krijgen we eerst weer regen, dus dan zal de bak wel weer te nat worden.. Naja, nog tijd genoeg :)

xRoossie95

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-21 09:42

Ik heb ook eindelijk weer eens gefilmd. En voor het eerst bitloos. Dus eerst maar weren even terug proefje B gedaan :+

saltshaker23

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-21 10:01

Gister voor de eerst keer M1 gefilmed, en ook voor de eerst keer 2x gedaan, eentje gister opgestuurd, de andere vandaag net.
Opzicht een 'net proef', maar er zijn veel klein dingetjes die veel punten kunnen kosten. Let's see.

PSvanLot

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-21 10:09

Spannend wat voor punten jullie terug gaan krijgen!

Gisteren 12 M1 proefjes beoordeeld.
Toch weer 3 af moeten keuren.

1 amazone had haar sporen ondersteboven. Echt heel erg zonde.
1 amazone waarbij het filmpje enorm wazig was.
1 waarbij de neusriem te strak zat, ze kregen alleen de topjes onder het onderlegde gedeelte.

Echt zo zonde, vooral het wazige filmpje. Niets was scherp.

HarmanyL

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-21 10:22

Ik had er 2 in de B waar het levensnummer niet overeen kwam en dan daarbij ook nog 1 naam die niet hetzelfde was. Toch handig als je dan bij het voorstellen wel even de naam die op het paspoort staat noemt.
De andere leek op een typefout (cijfer te veel) in het levensnummer als dat kan. Heb toch afgekeurd met die opmerking. Wellicht dat die dan alsnog beoordeeld mag worden. Kleur en aftekeningen kwamen wel overeen.

linda2008

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-21 10:33

HarmanyL schreef:
Ik had er 2 in de B waar het levensnummer niet overeen kwam en dan daarbij ook nog 1 naam die niet hetzelfde was. Toch handig als je dan bij het voorstellen wel even de naam die op het paspoort staat noemt.
De andere leek op een typefout (cijfer te veel) in het levensnummer als dat kan. Heb toch afgekeurd met die opmerking. Wellicht dat die dan alsnog beoordeeld mag worden. Kleur en aftekeningen kwamen wel overeen.

Hier had ik het laatst met een vriendin nog over... hoe doe je dat als je een andere sportnaam hebt? Je mag starten met een andere naam, op reguliere wedstrijd komt het toch ook voor dat de naam niet overeen komt met het paspoort?

MyWishMax

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-21 10:38

Ja, dat komt ook voor. Daar wordt ook helemaal niet op gelet, als de aftekeningen enzovoorts maar overeenkomen. En natuurlijk chip als die gecontroleerd wordt. Bij de ene was de sportnaam compleet anders als de stamboomnaam, bij de rest was het of een afkorting of stamboomnaam plus aanvulling.

Ik vind het apart als het dan afgekeurd wordt omdat de naam niet hetzelfde zou zijn. Startpas staat op sportnaam en niet op stamboom naam dan, inschrijven en voorstellen doe ik dan ook met sportnaam, omdat dat de naam is bij de knhs. Helemaal als de aftekeningen overeenkomen. En je noemt het combinatienummer toch, niet het levensnummer?

WenK

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-21 10:58

MyWishMax schreef:
Ja, dat komt ook voor. Daar wordt ook helemaal niet op gelet, als de aftekeningen enzovoorts maar overeenkomen. En natuurlijk chip als die gecontroleerd wordt. Bij de ene was de sportnaam compleet anders als de stamboomnaam, bij de rest was het of een afkorting of stamboomnaam plus aanvulling.

Ik vind het apart als het dan afgekeurd wordt omdat de naam niet hetzelfde zou zijn. Startpas staat op sportnaam en niet op stamboom naam dan, inschrijven en voorstellen doe ik dan ook met sportnaam, omdat dat de naam is bij de knhs. Helemaal als de aftekeningen overeenkomen. En je noemt het combinatienummer toch, niet het levensnummer?

Als jury krijgen wij het levensnummer door om te checken met het paspoort.

De naam op het paspoort zegt mij idd niet zo veel aangezien de sportnaam anders mag zijn.

xRoossie95

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-21 11:19

Wij hebben de sportnaam met pen achter de stamboeknaam geschreven. Dus beide namen zijn zichtbaar bij het filmen :')

MyWishMax

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-21 11:20

ah, vandaar wenk! Ja, dan moet het wel kloppen, ja. Maar dan kan er wel een typfout tussen zitten, lijkt me. Maar wel iets om na te laten kijken. 2 totaal verschillende kan niet nee :=

MyWishMax

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-21 11:21

xRoossie95 schreef:
Wij hebben de sportnaam met pen achter de stamboeknaam geschreven. Dus beide namen zijn zichtbaar bij het filmen :')

Ehm, volgens mij mag je absoluut niks schrijven of wijzigen aan een paspoort. Dan is die ongeldig.

xSannee

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-21 11:22

In het paspoort Roossie?? Dat maakt je paspoort toch ongeldig? :+

Ik noem ook altijd de sportnaam en niet de paspoortnaam, nooit problemen mee gehad.
Maar het is wel handig als het levensnummer klopt met wat de jury doorkrijgt haha

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-21 11:25

xRoossie95 schreef:

Dan is je paspoort nu dus ongeldig.... Moet je nieuwe aanvragen.