Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
M_Bronkhorst schreef:Super raar. Ik wil nu net mijn proefje voor deze week gaan insturen, zegt die dat ik deze week al wat in heb gestuurd. Ik heb aflopen dinsdag een proef ingestuurd, maar het gaat toch van zondag tot zondag de week?
Texas02 schreef:M_Bronkhorst schreef:Super raar. Ik wil nu net mijn proefje voor deze week gaan insturen, zegt die dat ik deze week al wat in heb gestuurd. Ik heb aflopen dinsdag een proef ingestuurd, maar het gaat toch van zondag tot zondag de week?
Volgens mij is zondag de laatste dag van de week om in te sturen en dan maandag weer de eerste dag voor de nieuwe week. Dus als je dinsdag al ingestuurd hebt, klopt het wel dat je vandaag niet kunt insturen.
HarmanyL schreef:Help.. ik heb nu zelf 2x een proef ingestuurd om te laten beoordelen, nou dat is gelukt. Maar nu heb ik proeven gekregen om te beoordelen en nu zie ik bij mijn events alleen mijn eigen proeven, wat doe ik fout?
PSvanLot schreef:HarmanyL schreef:Help.. ik heb nu zelf 2x een proef ingestuurd om te laten beoordelen, nou dat is gelukt. Maar nu heb ik proeven gekregen om te beoordelen en nu zie ik bij mijn events alleen mijn eigen proeven, wat doe ik fout?
Ik denk dat je even van deelnemer naar jury moet veranderen rechts bovenin.
HarmanyL schreef:Ik had er 2 in de B waar het levensnummer niet overeen kwam en dan daarbij ook nog 1 naam die niet hetzelfde was. Toch handig als je dan bij het voorstellen wel even de naam die op het paspoort staat noemt.
De andere leek op een typefout (cijfer te veel) in het levensnummer als dat kan. Heb toch afgekeurd met die opmerking. Wellicht dat die dan alsnog beoordeeld mag worden. Kleur en aftekeningen kwamen wel overeen.
MyWishMax schreef:Ja, dat komt ook voor. Daar wordt ook helemaal niet op gelet, als de aftekeningen enzovoorts maar overeenkomen. En natuurlijk chip als die gecontroleerd wordt. Bij de ene was de sportnaam compleet anders als de stamboomnaam, bij de rest was het of een afkorting of stamboomnaam plus aanvulling.
Ik vind het apart als het dan afgekeurd wordt omdat de naam niet hetzelfde zou zijn. Startpas staat op sportnaam en niet op stamboom naam dan, inschrijven en voorstellen doe ik dan ook met sportnaam, omdat dat de naam is bij de knhs. Helemaal als de aftekeningen overeenkomen. En je noemt het combinatienummer toch, niet het levensnummer?