Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Mettee schreef:Ik heb vanmiddag ook gefilmd voor het event van morgen. Natuurlijk net wanneer ongeveer iedere pensionklant ging rijden.![]()
Wij hebben zo gereden... Iets met een springruiter zonder dressuurzadel maar hé...![]()
Wij hebben 1 keer gefilmd dus hopelijk alles goed gedaan haha!
[ [url=m/0VnfSg.jpg]Afbeelding[/url] ]
Mettee schreef:Ik heb vanmiddag ook gefilmd voor het event van morgen. Natuurlijk net wanneer ongeveer iedere pensionklant ging rijden.![]()
Wij hebben zo gereden... Iets met een springruiter zonder dressuurzadel maar hé...![]()
DoretteK schreef:Wat gek Canon, en als je zoekt op plaatsnaam Ermelo met 10 km? Heb je anders een foto van je scherm?
Canon schreef:DoretteK schreef:Wat gek Canon, en als je zoekt op plaatsnaam Ermelo met 10 km? Heb je anders een foto van je scherm?
Heb ik even gemaakt.. Maar ook als ik hem op 10Kilometer van Ermelo zet, krijg ik dezelfde wedstrijden te zien..
Dit is mijn beeldscherm
[ Afbeelding ]
Dit is mijn filter, de rest van de opties staat uit.. Snap er helemaal niks van.![]()
[ Afbeelding ]
Op de desktop is het hetzelfde verhaal.. Misschien mail ik de Knhs even morgen..
MyWishMax schreef:Mettee schreef:Ik heb vanmiddag ook gefilmd voor het event van morgen. Natuurlijk net wanneer ongeveer iedere pensionklant ging rijden.![]()
Ik denk dat ik gekozen had voor een lichter outfit ivm zichtbaarheid voor e jury. Ik zou bang zijn dat je een groot zwart vlak wordt op film
Springzadel maakt dan weer niks uit hoor
c_alsemgeest schreef:voor de personen die al uitslagen hebben gehad... vinden jullie ook dat de jurering best hoog ligt qua punten?
natuurlijk stuur je je 'beste' proef in, en met een wedstijd is het echt live en een moment opname.
Maar ik vind wel dat sommige percentages wat hoger liggen dan gemiddeld? Voorbeeldje; combi die al bijna een jaar onder de 60% rijdt soms zelfs tegen verlies aan, had nu ruim winst, terwijl de proef niet beter was dan normaal. (paard loopt erg diep en imo niet zuiver in de hoeken)
Hier hoorde ik het van meer mensen, dus vroeg me af of dat een algemeen iets was, of gewoon puur toeval?
c_alsemgeest schreef:voor de personen die al uitslagen hebben gehad... vinden jullie ook dat de jurering best hoog ligt qua punten?
natuurlijk stuur je je 'beste' proef in, en met een wedstijd is het echt live en een moment opname.
Maar ik vind wel dat sommige percentages wat hoger liggen dan gemiddeld? Voorbeeldje; combi die al bijna een jaar onder de 60% rijdt soms zelfs tegen verlies aan, had nu ruim winst, terwijl de proef niet beter was dan normaal. (paard loopt erg diep en imo niet zuiver in de hoeken)
Hier hoorde ik het van meer mensen, dus vroeg me af of dat een algemeen iets was, of gewoon puur toeval?
FriesWytske schreef:c_alsemgeest schreef:voor de personen die al uitslagen hebben gehad... vinden jullie ook dat de jurering best hoog ligt qua punten?
Ik denk eerder dat het nu 9 van de 10 keer jury's zijn die veel hoger mogen jureren. En dat het vreemde juryleden zijn voor de meeste deelnemers. Dus er wordt met een frisse blik naar gekeken. Ook kan er, zoals al eerder werd gezegd terug worden gekeken, of ze het echt wel goed hebben gezien.