Alternatief wedstrijden rijden d.m.v filmpjes jureren?

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

M_arjolein

Re: Alternatief wedstrijden rijden d.m.v filmpjes jureren?

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-20 18:55

Meende hier 2 x voorbij te hebben zien komen dat iemand m al eerder had gekregen idd

veertje99

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-20 19:01

Ik ben nu voor de 4e keer mijn filmpje aan het uploaden. In de hoop dat het nu wel goed is gegaan :+

MyWishMax

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-20 19:03

Mettee schreef:
Ik heb vanmiddag ook gefilmd voor het event van morgen. Natuurlijk net wanneer ongeveer iedere pensionklant ging rijden. :')
Wij hebben zo gereden... Iets met een springruiter zonder dressuurzadel maar hé... :+
Wij hebben 1 keer gefilmd dus hopelijk alles goed gedaan haha!

[ [url=m/0VnfSg.jpg]Afbeelding[/url] ]

Ik denk dat ik gekozen had voor een lichter outfit ivm zichtbaarheid voor e jury. Ik zou bang zijn dat je een groot zwart vlak wordt op film
Springzadel maakt dan weer niks uit hoor ;)

FriesWytske

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-20 19:11

Mettee schreef:
Ik heb vanmiddag ook gefilmd voor het event van morgen. Natuurlijk net wanneer ongeveer iedere pensionklant ging rijden. :')
Wij hebben zo gereden... Iets met een springruiter zonder dressuurzadel maar hé... :+

Ik had voor een andere kleur outfit gekozen. Zodat je goed zichtbaar bent voor de jury.

Canon

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-20 19:36

DoretteK schreef:
Wat gek Canon, en als je zoekt op plaatsnaam Ermelo met 10 km? Heb je anders een foto van je scherm?

Heb ik even gemaakt.. Maar ook als ik hem op 10Kilometer van Ermelo zet, krijg ik dezelfde wedstrijden te zien..

Dit is mijn beeldscherm

Afbeelding

Dit is mijn filter, de rest van de opties staat uit.. Snap er helemaal niks van. :')

Afbeelding

Op de desktop is het hetzelfde verhaal.. Misschien mail ik de Knhs even morgen..

Annetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-20 19:39

Canon schreef:
DoretteK schreef:
Wat gek Canon, en als je zoekt op plaatsnaam Ermelo met 10 km? Heb je anders een foto van je scherm?

Heb ik even gemaakt.. Maar ook als ik hem op 10Kilometer van Ermelo zet, krijg ik dezelfde wedstrijden te zien..

Dit is mijn beeldscherm

[ Afbeelding ]

Dit is mijn filter, de rest van de opties staat uit.. Snap er helemaal niks van. :')

[ Afbeelding ]

Op de desktop is het hetzelfde verhaal.. Misschien mail ik de Knhs even morgen..

Ik heb dit ook steeds, ene keer wel en andere keer niet. Ik refresh dan en soms gaan de andere wedstrijden weg. Op zich kun je zelf ok wel zien welke je wel in kunt schrijven en welke niet, toch?

Edit probleem was dat je de 28e e niet tussen ziet zitten, die zie ik dan weer wel.
Laatst bijgewerkt door Annetje op 06-05-20 19:40, in het totaal 1 keer bewerkt

Mettee

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-20 19:40

MyWishMax schreef:
Mettee schreef:

Ik denk dat ik gekozen had voor een lichter outfit ivm zichtbaarheid voor e jury. Ik zou bang zijn dat je een groot zwart vlak wordt op film
Springzadel maakt dan weer niks uit hoor ;)

Nee hoor, heb het gelijk terug gekeken om dat te voorkomen en je ziet het gewoon goed, mede omdat ik het buiten heb gefilmd. :D

Caritas

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-20 19:41

Maar vergeet je niet te zoeken op "online event"?

M_arjolein

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-20 19:42

Ik doe alleen de zoekterm online event en voor de rest datum tot einde dit jaar en verder niks

Canon

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-20 19:49

Als ik enkel "Online event" intik en de plaats uitzet doet hij het! *\o/*
Jullie zijn mijn helden, dankjulliewel! :D

Dancer

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-20 20:09

Ik heb mijn protocol van de 30e terug maar commentaar en punten horen volgens mij bij proef van 23e. Deze is dan twee keer beoordeeld. KNHS maar even een berichtje gestuurd.

Muronia

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-20 20:23

Ik heb vandaag mijn eerste filmpje geupload voor het event van morgen. Volgens mij is het uploaden goed gegaan, die melding kreeg ik in ieder geval. Krijg je daar nog een bevestiging van of is het nu afwachten? Ik weet nog niet waar ik de uitslag straks kan vinden. Is dat op mijn knhs of op paardrijden.nl?

Dit waren wij vandaag:

Afbeelding

M_arjolein

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-20 20:33

@Muronia ziet er goed uit die kan je vinden op de KNHS. En fijn dat het gelukt is Canon!

@mettee ik vind het wel mooi het zwart! Maar ook express maar niet zo gestart ivm mogelijke zichtbaarheid

DoretteK

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-20 21:50

Ohh top Canon! Ik vul dan zelf weer nooit online event in. Wel raar dat het zo verschilt := Heb je je nog kunnen inschrijven?

swatch

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-20 22:49

De 28e zit al weer vol zag ik. Gaat wel snel zo. Wel slim gedaan als de datum op donderdag valt. Dan duren 3 werkdagen best lang met wachten.

Canon

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-20 23:07

29ste zat helemaal vol helaas Dorette. Maar was ik ook al een beetje vanuit gegaan gezien het tijdstip dat ik hem pas gevonden had. := We wachten met smart op de volgende en trainen door voor onze eerste die wel staat. :D

Vind het ook wel apart dat het zo verschilt inderdaad..! Ik hoop nu dat 'ie zo blijft werken en niet weer verdwijnt. := haha

DoretteK

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-20 23:20

Hé balen zeg -O- Trainen is inderdaad ook fijn! Ik heb expres niet meegedaan nu, ga lekker aan de slag met de feedback die ik hopelijk deze week krijg :D

Rosanna1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-20 08:44

Ik heb gisteravond gefilmd en het filmpje voor het event van 7 mei ingestuurd. Ging een stuk beter dan de vorige keer, alleen ging de boer die hier een stal huurt ineens biks uit de silo halen, toen was ik meneer even helemaal kwijt, begon te bokken, en de spanning was te hoog.
Even afgestapt, rustig rondstappen, weer opgestapt en toen ging het gelukkig weer beter en de proef op kunnen nemen. Echt 1 grote fout erin, maar die neem ik maar voor lief :o

xmarritw

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-20 08:48

Fijn dat je hem uiteindelijk goed hebt kunnen opnemen

PSvanLot

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-20 08:58

Ik heb gisteren mijn filmpjes weggedaan. Allemaal van begin 20. Hopelijk zijn een hoop mensen weer blij.

c_alsemgeest

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-20 09:10

voor de personen die al uitslagen hebben gehad... vinden jullie ook dat de jurering best hoog ligt qua punten?
natuurlijk stuur je je 'beste' proef in, en met een wedstijd is het echt live en een moment opname.
Maar ik vind wel dat sommige percentages wat hoger liggen dan gemiddeld? Voorbeeldje; combi die al bijna een jaar onder de 60% rijdt soms zelfs tegen verlies aan, had nu ruim winst, terwijl de proef niet beter was dan normaal. (paard loopt erg diep en imo niet zuiver in de hoeken)

Hier hoorde ik het van meer mensen, dus vroeg me af of dat een algemeen iets was, of gewoon puur toeval?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-20 09:13

Ik hoop deze week de uitslag van 5 mei te hebben en eigenlijk ook die van 7 mei maar ik ga er van uit dat die pas volgende week komt. Al hoor ik van sommige mensen dat ze nu pas uitslag hebben van de 23ste van april... :')

FriesWytske

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-20 09:15

c_alsemgeest schreef:
voor de personen die al uitslagen hebben gehad... vinden jullie ook dat de jurering best hoog ligt qua punten?
natuurlijk stuur je je 'beste' proef in, en met een wedstijd is het echt live en een moment opname.
Maar ik vind wel dat sommige percentages wat hoger liggen dan gemiddeld? Voorbeeldje; combi die al bijna een jaar onder de 60% rijdt soms zelfs tegen verlies aan, had nu ruim winst, terwijl de proef niet beter was dan normaal. (paard loopt erg diep en imo niet zuiver in de hoeken)

Hier hoorde ik het van meer mensen, dus vroeg me af of dat een algemeen iets was, of gewoon puur toeval?

Ik denk eerder dat het nu 9 van de 10 keer jury's zijn die veel hoger mogen jureren. En dat het vreemde juryleden zijn voor de meeste deelnemers. Dus er wordt met een frisse blik naar gekeken. Ook kan er, zoals al eerder werd gezegd terug worden gekeken, of ze het echt wel goed hebben gezien.

PSvanLot

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-20 09:17

c_alsemgeest schreef:

Mij als jury valt het juist op dat ik veel combinaties zie die niet op niveau zijn. Heb al een aantal keer achter in de 160 gepunt en dan heb ik er echt zo veel mogelijk uitgesleept. Paarden die tegen de hand gaan, geen zijgangen of middengangen lopen, absoluut niet afgericht zijn op het niveau waarop ze lopen.
Echt heel erg jammer.

PSvanLot

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-20 09:18

FriesWytske schreef:
c_alsemgeest schreef:

Ik denk eerder dat het nu 9 van de 10 keer jury's zijn die veel hoger mogen jureren. En dat het vreemde juryleden zijn voor de meeste deelnemers. Dus er wordt met een frisse blik naar gekeken. Ook kan er, zoals al eerder werd gezegd terug worden gekeken, of ze het echt wel goed hebben gezien.

Maar met een frisse blik betekend niet dat het ineens hoger gewaardeerd moet worden als het niet in orde is.