Aaah Frederique ik had je gewoon kunnen zien. Vriendinnetje van mij was 233 en een ander stalgenootje 239!
Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Cioccolato schreef:Gave fotos! Hoe gibg het? Of heb ik dat weer gemist, overheen gelezen?
Fijn goldie!
Ik mag zaterdag met de 5 jarige weer op cross training. Vosje zou vandaag springen in zwolle maar dat liep anderhalf tot 2 uur uit. Dus we zijn naar huis gegaan zonder te springen. Afgelopen weekend foutloze B hc cross gelopen. De 5 jarige een boscross en leuk oefencrossje.
Druk druk
Goldie schreef:Waar kwam je die nou weer tegen
Eva hoe gaat het met jeSchiet al lekker op zo toch?
Evel nog bij een andere ruiter staan ? Gaat het goed?
Ik heb gisteren een super fijne springles gehad, wat een heerlijke merrie heb ik toch!
Heel duf m'n crossbescherming opgeruimd dinsdag en m'n peesbeschermers natuurlijk niet gepaktGelukkig heeft Marcel die ook wel liggen
Kaitlyn schreef:2 weken terug is Gibbie uitgegleden, in een spagaat gegaan en is met haar hoofd tegen de muur geklapt.
Gevolg; een vieze wond bovenop haar hoofd (die inmiddels heel mooi aan het helen is), een hersenschudding, si gewricht scheef, atlas scheef, schoft niet goed, spieren achter voorbenen volledig uit elkaar getrokken.![]()
Osteopaat is erbij geweest, heeft haar gestabiliseerd en los gemaakt en mocht 4 dagen niet rijden. Daarna beginnen met een kwartier, rechtuit en zijgangen. Voltes 10 meter, slangenvoltes en gebroken lijnen waren uit den boze. Balkjes draven en springen was op dat moment nog te belastend dus dat mocht nog niet.
Sinds dit weekend mogen we 20 minuten en balkjes draven en kleine sprongetjes nemen.![]()
Heb tot nog toe balkjes gedraafd, ze is daar zo blij mee.![]()
Van de week even mijn springzadel ophalen, dan kan ik ook een klein sprongetje nemen. Dat is gewoon echt niet fijn met een dressuurzadel.
Ze is wel heel erg snel afgeleid, dat zal een combinatie zijn van de klap op haar hoofd en het feit dat ze echt bomvol energie zit, maar we gaan elke keer stapjes vooruit.
Ze staat nu ook tijdelijk bij mijn schoonouders thuis. Het paard van mijn schoonzusje is verkocht en nu stond de fries alleen, dus of Gibbie daar tijdelijk kon staan totdat ze een ander hebben gekocht. No problem! Alleen toen gleed ze dus uit met het naar buiten zetten.Schoonouders wisten niet hoe ze het moesten vertellen, dus mijn vriend heeft gezegd; gewoon bellen en vertellen wat er gebeurd is, is gewoon een dom ongeluk geweest.
En dat is het ook, ook al heb ik echt een paar keer met de tranen in mijn ogen gestaan hoor.Vond haar zo zielig..
Maar voor haar herstel staat ze hier wel het beste. Maar 1 ander paard (ipv 9/10), hele dag op de wei, bakbodem is een stuk beter dan waar ik anders sta (veeeeel minder zwaar, mijn instructeur wil eigenlijk dat ik hier blijf), geen kinderen die om haar heen rennen en aan het schreeuwen zijn. Ze heeft ook geen moment meer last gehad van diarree/lopend mestwater en dat is waar ik normaal sta een beetje af en aan. En hier kan ze de hele zomer echt de wei op (weide genoeg), en waar ik normaal sta is er 1 wei waar ze een dagdeel op staan omdat de groep niet in zijn geheel samen kan.
Mijn vriend wil dat ik er blijf staan, maar ik zit dan toch een beetje met het feit dat ik dan wel elke dag bij mijn schoonouders op het erf kom...
Zo heel verhaal, vind het knap als jullie alles gelezen hebben.
Nann__ schreef:Spannenddddd! Lijkt mij zo een onwerkelijk gevoel dat je weet dat je binnenkort een baby hebt en ouders wordt en je leven gewoon heel anders gaat worden..