Ja ik vind dit weer heerlijk, kan er echt van genieten maar wat paardrijden betreft mag het wel iets minder warm.
Ach, in Nederland is het ook nooit goed.
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Ach, in Nederland is het ook nooit goed.

nu weer gemotiveerd om lekker verder te trainen om de volgende keer met een fijner gevoel de ring in te gaan.
Nann__ schreef:Bij ons stond er best veel wind dus heb wel met jasje gereden. Iedereen reed trouwens met jasje. Ben nu op spring wedstrijd daar rijdt wel iedereen in zomertenue.
Mijn wedstrijd ging matig. Tweede proef had ik wel een goed gevoel over maar ik heb echt al ruim een week niet gedressuurt. En had ik ook nog eens proef 8 nooit doorgelezen, dus voor me proef werd ik een beetje verrast haha. Maar wel 180 en 182 punten dus 2 winstpunten rijker.nu weer gemotiveerd om lekker verder te trainen om de volgende keer met een fijner gevoel de ring in te gaan.
![]()
glenstorm schreef:Lois lekker vroeg inderdaad. Maar daarna is het altijd wel heerlijk dat je dan nog de hele dag overhebben.
Naat oh dan ga je best vlot. Blijf je nog lekker B komend seizoen?
Wat me opvalt is dat jullie allemaal vrij snel doorgaan naar de L1. Ik heb dat bij de pony's ook gedaan en liep toen ontzettend vast in de L. Daarom rij ik hem nu lang in de B tot ik zeker weet dat die in de L1 ook aan de bak komt. Maar misschien komt dat ook omdat ik hem al direct L1 zou mogen starten, dus die punten maken me niks uit. Maar ik ben wel benieuwd wat er achter jullie keuze zit
Maar als ik geen dressuur start ben ik ook niet gemotiveerd genoeg om ervoor te trainen en rij ik hem net zo lief wat lang en laag of gaan we naar buiten of longeer ik hem ipv dressuren. glenstorm schreef:Naat oh dan ga je best vlot. Blijf je nog lekker B komend seizoen?
zit
Leane?