Nies_ schreef:Hier zijn de bakken goed te doen. De een heeft wel veel plassen, de ander alleen op 1 lange zijde, dus als je de binnenhoefslag pakt blijf je droog.
Gelijk een goede oefening!
Bij ons thuis is de bak ook een zwembad. Zodra hij droog was, kwam er weer regen en was het weer opnieuw een grote waterplas.
Gelukkig staat poown 5 minuten met de trailer van de binnenbak af en kan ik me prima alleen redden. Dus hier nog geen last gehad van minder rijden gelukkig. Met paard heb ik het geluk dat die de manege in de achtertuin hebben dus bij haar ben ik in 1 minuut stappen bij de binnenbak en twee buitenbakken die nog super zijn.
Leuk nieuws van deze kant. Ik ben weer aan het springen geslagen! Fredje heeft me nogal wat keren gemeen het zand van dichtbij laten zien en daardoor ben ik de lol en het vertrouwen verloren met springen. Paardlief is gelukkig erg braaf en m'n instructrice heeft haar een tijd gereden en wat gestart om wat ervaring op te laten doen. Vorige week maandag de stoute schoenen maar eens aangetrokken en naar de springles gegaan. Superleuk! Heel laag nog maar, maar ik vond het leuk!
Donderdag ook maar eens met poown een paar lage kruisjes gedaan en dat ging eigenlijk best heel goed. Dus wie weet...