Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Tierania_ schreef:aan het eide van het jaar wil ik M zijn gestart en winstpunten hebben voor de Z. met springen en met dressuur L2 gestart
) nog niet geboren hengstveulen naar de keuring, met hopelijk een goed resultaat
Ziolette schreef:Als we gezond en wel blijven (worden in mijn geval) dan hoop ik eind volgend jaar in de dressuur Z1-startgerechtigd te zijn, L-springen met winst te zijn en mijn eerste oefencross gereden te hebben.
. Bovenstaande hoop ik met Lucky voor elkaar te krijgen, mijn doel met ons nieuwe paard Nymfa is dressuur M2-startgerechtigd (ik moet in het L2 beginnen) en B-springen met winstpunten te zijn aan het eind van dit jaar.
. Al heb ik dat zelf niet in de hand... Renske_W schreef:Ik hoop in 2008 L2 startgerechtigt te zijn met Wedge
en Ace in de B gestart te hebben

rockey schreef:cach misschien nog een keer starten in het Z1 en de laatste winstpunten halen voor het Z2. ook hoop ik op een mooi maar vooral gezond veulen in mei en dat cach ook gezond blijft. en verder hoop ik er een jonge bij te hebben die ik kan gaan starten
. lexxxi schreef:mijn doel is om in de B te gaan starten en natuurlijk ook winstpunten halen.
)