Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
en de persoon die mij voor moest lezen lag helemaal blauw waarop ik ook niet meer bij kwam en de jury daar ook weer op hun beurd moesten lachen. dus een giga dolle boel
Ik mocht ff weer opnieuw binnen komen en toen ging het perfekt en 2e geworden
... Verder heb ik eigenlijk nooit stomme dingen gedaan 
. Komt er een combi de baan in, wordt omgeroepen dat ze mag beginnen. Dus ze gaat op de hoefslag staan, steekt haar hand op, muziek begint. Iedereen zat al naar elkaar kijken, want ze stond de verkeerde kant op
. Toch begon ze gewoon te rijden, rijdt de AC lijn op (dus richting A
), staat stil tussen G en X en groet naar de geluidsmannen
(die in een keet achter bij de A stonden). Toen riep de commentatrice maar even om dat ze overnieuw mocht beginnen! Ze heeft daarna een prima kür gereden, vond ik wel ballen hebben, als net al het publiek hartelijk om je gelachen heeft

Remember schreef:Mijn grootste blunder is toch wel 3x achter elkaar in dezelfde hoek de baan uitvliegen, en dus gediskwalificeerd worden... Verder heb ik eigenlijk nooit stomme dingen gedaan
Heb me afgelopen zaterdag op Indoor Bodegraven nog kóstelijk vermaakt.... Was kür op muziek. In de hal stond achter de C een tribune, juryauto in de hoek voor de jury bij H, mooie entourage. Komt er een combi de baan in, wordt omgeroepen dat ze mag beginnen. Dus ze gaat op de hoefslag staan, steekt haar hand op, muziek begint. Iedereen zat al naar elkaar kijken, want ze stond de verkeerde kant op
. Toch begon ze gewoon te rijden, rijdt de AC lijn op (dus richting A
), staat stil tussen G en X en groet naar de geluidsmannen
(die in een keet achter bij de A stonden). Toen riep de commentatrice maar even om dat ze overnieuw mocht beginnen! Ze heeft daarna een prima kür gereden, vond ik wel ballen hebben, als net al het publiek hartelijk om je gelachen heeft
Enz enz enz
Zelfs me cap kan gelukkig altijd alles lenen
En net als hier boven proef rijden met me laarzen die z'on pijn deden kon me been niet bewegen en voelde niks meer !
zsm me laarzen uitgetrokken en nieuwe gekocht 
heb dus gekozen voor het bordje leek me het veiligste
)
Silletje schreef:vergeten aan te singelen en dan vervolgens op zn buik hangen in de proef..

Silletje schreef:vergeten aan te singelen en dan vervolgens op zn buik hangen in de proef..
Ik had gewoon een L parcours gesprongen met mijn singel 2 gaten te los
Goldie schreef:Silletje schreef:vergeten aan te singelen en dan vervolgens op zn buik hangen in de proef..
Heb ik ook eens gehad... Kwam erachter toen ik mijn pony af wilde zadelen bij de trailerIk had gewoon een L parcours gesprongen met mijn singel 2 gaten te los
Dus ik trek zijn kop omhoog, geef hem een schop en een harde tik met de zweep. Hij geeft een enorme bok en we zitten weer in galop en rijden gewoon weer verder alsof er niks gebeurt was 
Stond op mijn blaadje, goed aangepakt en goed blijven zitten
Antgillya schreef:Was toen eerst best eng, achteraf wel leuk, en het 1e wat ik zei tegen mijn moeder (die bang is voor paarden) wouw...........wat ging ik hard he! en ik heb nog gewonnen ook!