Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
Moska schreef:En ik begin nu ook zwaar te twijfelen of mijn paard wel een stempel in zijn paspoort heeft, straks op stal maar even kijken... Hij is van 1995, maar zijn paspoort is pas veel later aangevraagd (ik meende 2001) en als ik me het goed herinner is het chipnummer erin gedrukt. Maar heb afgelopen zomer ook meegedaan aan de regionale kampioenschappen en toen is er niets van gezegd.
Salinicky schreef:Ik ook, maar ik wist niet dat ik een rekening zou moeten krijgen. Is de eerste keer dat ik een startkaart heb aangevraagd.
Ik heb toch gewoon een comb.nr, dus de desbetreffende rijvereniging weet toch niet dat ik geen rekening heb gehad.
Vind ik trouwens een probleem van de knhs. Ik heb netjes alles ingevuld en ingeleverd.
Maar die rekening komt vast wel hoor! Ben ik niet bang voor. Ze zullen me niet vergeten en wel weten te vinden!!
carlijn83 schreef:Heb niet alles doorgelezen maar weet een van jullie toevallig ook of coupons later komen??
Ik heb vandaag nieuwe startkaarten binnengekregen maar geen coupons
lnajo2 schreef:Mijn paard (1995) komt uit Duitsland en ze is in September hier in Nederland gechipt, heb een paspoort voor haar aangevraagd bij de KNHS en de ik heb barcodestickers van de chip erbij moeten sturen. Nu heb ik dus een paspoort voor haar, maar de barcodestickers zijn er niet ingeplakt maar het chipnummer staat gewoon gedrukt. Ik heb mijn startkaartaanvraag deze week verstuurd, maar moet ik nou ook zo`n stempeltje hebben OP dat gedrukte chipnummer???![]()
Dabo schreef:Als je sticker niet gestempeld is, kun je dat in eerste instantie laten doen door de DA die je paard gechipt heeft, geloof ik.
oversized schreef:lnajo2 schreef:Mijn paard (1995) komt uit Duitsland en ze is in September hier in Nederland gechipt, heb een paspoort voor haar aangevraagd bij de KNHS en de ik heb barcodestickers van de chip erbij moeten sturen. Nu heb ik dus een paspoort voor haar, maar de barcodestickers zijn er niet ingeplakt maar het chipnummer staat gewoon gedrukt. Ik heb mijn startkaartaanvraag deze week verstuurd, maar moet ik nou ook zo`n stempeltje hebben OP dat gedrukte chipnummer???![]()
Nee hoor dat stempeltje is alleen voor als de barcode op een sticker staat. Die moet afgestempeld worden. Valt in jouw geval dus alweer mee

lnajo2 schreef:Is het trouwens nodig om de pagina uit het paardenpaspoort met de aftekeningsgegevens mee te sturen? Ik heb namelijk alleen de eerste blz en de afstammingsgegevens meegestuurd.
Sorry voor off-topic
moet alles dus nu naar de knhs..
dat word dus w8ten sabje19 schreef:
ik heb het andersom, wel coupons, maar geen startkaart.
KNHS zal het wel druk krijgen volgende week als ze weer open zijn
lnajo2 schreef:Inderdaad gelukkig maar! Dat scheelt alweeroversized schreef:Nee hoor dat stempeltje is alleen voor als de barcode op een sticker staat. Die moet afgestempeld worden. Valt in jouw geval dus alweer mee
Gelukkig!
lnajo2 schreef:Dan staat waarschijnlijk je chipnummer gewoon gedrukt op de eerste blz.? Heb ik namelijk ook..
_Marleen_ schreef:lnajo2 schreef:Dan staat waarschijnlijk je chipnummer gewoon gedrukt op de eerste blz.? Heb ik namelijk ook..
Bij mij staat dit alleen op de 1e pagina.....?
http://i60.photobucket.com/albums/h14/x ... cument.jpg
xxx