Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
. Ze rijd alleen aan de teugel met volle ontspanning van mn handen en dan vraag. Maar ik snap niet hoe een instructrice van wie die mensen les krijgen het toestaan dat ze zo grof rijden als mijn instructrice dat ziet dan wordt ze gek
Natascha13 schreef:Omdat die instructrice ook zo rijdt, daardoor gaan die lesklanten ook zo rijden.
Nikkii1989 schreef:Het hangt helemaal af in welk deel van het land je woont denk ik, want in het noorden zie je het idd meer dan in bv. Brabant.
tessie1985 schreef:nou vandaag had ik me eerste knhs wedstrijd
was heel erg leuk!
alleen was me paard een beetje heet, en sprong ook nog over de hekjes, maar dat geeft niet, de 2e proef ging wel lekker
maar wat ik toch wel heel erg vind (vandaag meegemaakt)
er was een familie meisje reed best goed, maar met de 2e proef werd ze gediskwalifiseerd omdat ze te laat begon na het startsein
haar moeder was zo kwaad hierover, dat ze de jury is aangevallen.. en een mep heeft verkocht.. met een hoop gescheld enzo
dat is toch wel heel erg zeg..
dat je zo laag kunt zinken......
tessie1985 schreef:heej lisenka
wat leuk dat je ook op bokt zit!!
ja vuurdoop heb ik gehad, en ook nog op vreemd terrein, en met trailer weggeweest
moet zeggen dat de manege waar ik vandaag gereden heb heel erg druk was, naast de bak was een snelweg, en we moesten starten in de stort regen![]()
maar volgende week weer wedstrijd maar dan op eigen manege![]()
verder gaat het helemaal super![]()
en ik denk inderdaad dat die mensen een brief van het knhs krijgen.. maar ja terecht haha
en ik geef een knuff aan wynona van jou!
smano schreef:Ik ben B ruiter maar ik zie mezelf niet terug in jou commentaar. Ik vind het eigenlijk nergens op slaan. Alsof trekken en schoppen ed nooit in andere klasses wordt gedaan. Ik zie wel eens wat voorbij komen wat er ook niet erg vriendelijk aan toe gaat en dat zijn geen B ruiters. Ik vind jou stelling eigenlijk een beetje denigrerend alsof je op de B ruiters neer kijkt waar ben jij ooit begonnen dan?
WickedSanty schreef:je kan je wel gaan ergeren aan anderen, en hoe ze rijden, en dit en dat.. maar dan kom je zelf niet verder.
je kan er niks aan veranderen,mensen blijven toch wel zagen.
zorg er gewoon voor dat jij het niet doet, en het goede voorbeeld geeft.