Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Chely schreef:niet alles gelezen wel een boel...
er zijn een heleboel ideetjes, maar is er ook al aan gedacht handtekeningenlijsten op te hangen op stallen/wedstrijdterreinen,. paardenevenemten e.d.
Komen veel mensen, allemaal in de paardensector....
Wat betreft de wedstrijd, leuk idee maar heeeeeel veel werk.
Benader anders een de HAS in den bosch (dier en veehouderij richting), Van Hall in leeuwarden (paardenmanagment) of daar studenten zijn die dit willen helpen opzetten en daar studiepunten voor kunnen krijgen oid.
Stuur uitnodingen naar Bestuursleden, jury's, ruiters om ze te laten komen.
En misschien wil het ISPH in belgie ook wel wat helpen/ afgestudeerde van hun!
Lenneke_ schreef:In een oude bit heeft een keer een stuk gestaan over 'hoe organiseer ik een wedstrijd'
Dat ging wel over grote wedstrijden, maar misschien kunnen we er iets mee.
Ik zou vanavond eens kijken of ik hem kan vinden
Jovarna schreef:Lenneke_ schreef:In een oude bit heeft een keer een stuk gestaan over 'hoe organiseer ik een wedstrijd'
Dat ging wel over grote wedstrijden, maar misschien kunnen we er iets mee.
Ik zou vanavond eens kijken of ik hem kan vinden
Oké! Alvast bedankt!!
(heb je een scanner?)
Lenneke_ schreef:Hoe zit her eigelijk in andere landen, is het daar wel toegestaan?
Misschien kunnen we dit uitzoeken (ik ben een talenramp, dus iemand die hier wel goed in is) Als het in een ander land (al is het er maar één) wel toegestaan is kunnen we dat ook als argument gebruiken.
Lenneke_ schreef:ze staan hier
http://www.mijnalbum.nl/Album=7XTCMC8M
Twee pagina's zijn niet helemaal goed leesbaar, als je iets niet kunt lezen laat het dan even weten, dan type ik dat stukje over.
Naast de laatste pagina stond een advertentie over bitten, die heb ik er maar even afgeknipt
Lenneke_ schreef:Wat is er mis met een touwhalster?