Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
minnie_muis schreef:Nou ja tuurlijk! Maar ik kreeg ook gewoon goed les! Maar hoefde geen springzadel maar deed het wel met een vzh zadel. Hoefde geen martingaal met elastiek etc. Dus het maakt wel verschil.
*edit: Wie zegt dat ik niet super graag prof zou willen worden? Nu niet meer maar toen misschien wel! Alleen mijn ouders hadden er geen geld voor over! Ze stonden 100% achter mij en dat doen ze nog steeds! Maar waarom een duurdere zadel als deze ook goed was!
frunnik schreef:
ik zou het wel correct vinden om een splitsing te maken tussen het ZZGP en de basissport. Met andere woorden, als je een paard in het ZZGP uitbrengt heb je niks te zoeken op de kampioenschappen voor de basis, maar ik denk dat ook wel zo'n beetje de enige haalbare regel is.
Wouter24 schreef:Zo'n soort regel is/was er al, of je rijd een kamp. bij het ZZGP of bij de basis, beide in hetzelfde seizoen mag niet (voor senioren dan...)
Samsam schreef:Precies, Sonja reed op de Gelderse in de Li ook tegen Bart Veeze, die op dat moment ook een dier in de ZZ-zwaar of lichte tour starte, maar omdat hij met dat paard niet met het kampioenschap meedeed, mocht hij nog L1.
KarinvdM schreef:Ik denk dat je daarmee echt te ver gaat.
Zeker als je ZZL-ruiters ook gaat uitsluiten.
Nimmedor schreef:als je 1 malig ZZ Zwaar rijd, mag je toch nog wel L?
gr claudia
Barbara_m schreef:Ik vind dat ook zo'n stomme regel he. Waarom mag ik nou weer niet met een jong paard L starten ...