Rieta schreef:denk dat de startlijst na de laatste selectie's erop komt.. Dus zaterdag of zondag......Daar heb je helemaal gelijk in......
ik heb vandaag selectie gehad. het ging wel goed maar hij was niet actief genoeg om door te mogen want hij moest weer is plassen, maar dat wil hij alleen doen in zijn stal. ik had 157 en 145 punten in het M2
neej de punten precies weet ik niet ik weet wel dat die 2 boven mij moest starten iig door is want die had erg hoge punten
En de voorlopige startlijsten staan er ook op. Ik moet vrijdagavond als 11e starten (20:20u) in de grote hal
Rieta schreef:oh dat is een lekkere tijd... Kun je alles lekker rustig aan doen Idd en daarna lekker nog kuren kijken, als ze m zelf niet rijden mag tenminste....
ja dat is het mooiste he krijg ik kippenvel van altijd... Jammer dat ik niet kan.. anders was ik zaterdag cker weer gekomen
Ik wou eigenlijk de hele dag wel heen, in iedere klasse rijden wel mensen die ik wil zien. Maar heb zelf nog wedstrijd in Pesse...
Ben vandaag in Pesse geweest, hoop dat ze in Exloo niet ook nog de tractorsporen in de bak hebben staan
ik heb ook meegedaan.. in het m1 ik had 175 en 167 ben al eerste door gegaan .. vond het wel super had het echt niet verwacht... veel sucses iedereen
KarinvdM schreef:Nee, wel zaagselsporen. Haha nou dat kan een feestje worden Agh ik zie wel moet ze ook maar een keer aan wennen.loonie, Gefeliciteerd!