LadyLuna schreef:Jippie! Ben Utrechts Kampioen Z1 met Pepperson en met Bibi heb ik Jonge Sportpony gewonnen had 70,5 echt super
Gefeliciteerd

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
LadyLuna schreef:Jippie! Ben Utrechts Kampioen Z1 met Pepperson en met Bibi heb ik Jonge Sportpony gewonnen had 70,5 echt super
LadyLuna schreef:steffie4ever schreef:heb vandaag heerlijk gereden alleen het is me niet gegunt denk ik
mocht door naar de
2e proef:
jury 1: 171
jury 2: 190
najah van de winter nog een kans
Huh had je 190
Maargoed Stef je hebt je best gedaan en je zat er digtby hoor!!
steffie4ever schreef:in me 2e proef wel ja
bij de haas 171 en verhoeven 190
in me 1e proef had hamoen me trouwens lagere punten als de haas gegeven hoor
*ik zei het tog*
Margon schreef:Z1 kampioen: Stephanie Gelhard met Pepperson
Z1 reserve: weet ik niet![]()
Z2 kampioen: Imre van Basten
Z2 reserve: Felina ?? met Anjershof Rocky
LadyLuna schreef:steffie4ever schreef:in me 2e proef wel ja
bij de haas 171 en verhoeven 190
in me 1e proef had hamoen me trouwens lagere punten als de haas gegeven hoor
*ik zei het tog*
Wow als de haas hoger had gegeven had je de 2e proef gewonne
maarja helaas hy gunt het jou ook niet
goldfever schreef:Jury`s gunnen iedereen waar men recht op heeft, dus ik vind het vrij brutaal om te stellen dat de heren de Haas en/of Hamoen iemand iets niet zouden gunnen.
goldfever schreef:Jury`s gunnen iedereen waar men recht op heeft, dus ik vind het vrij brutaal om te stellen dat de heren de Haas en/of Hamoen iemand iets niet zouden gunnen.
Danielle14 schreef:Hmm misschienBen t eerlijk gezegd een beetje zat nu.. Heb volgende week en die week daarop ook wedstrijd maar zit eraan te denken om t af te zeggen (aangezien met instrictrise ook op vakantie is )