Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Barbara_m schreef:Melissamanda schreef:Sietske is mijn instuctice gaaf zeg dat ze de Z2 gewonnen heeft. Ik hoor donderdag het verslag wel van haar... Ze kan echt super rijden.
Echt een super meid...
Ze kan echt heel goed rijden. Ik ken haar verder niet goed. Ze heeft nu alleen iets met mijn ex...
Sietske heeft toch Warendorf gedaan? Zoiets hoorde ik van Jan.
Barbara_m schreef:Ik had bewondering voor je dat je je kur afmaakte! Knap hoor. Veel van je rijden heb ik niet kunnen zien sorry.
Maar er deed een vrouwtje mee op een paard dat Grand Prix heette, oefffffffff. Dat was echt erg, dat paard had een bezemsteel ingeslikt ofzo.
Ik vond ook dat meisje dat mee deed bij de paarden op een pony (Elmo) erg veel doorzettingsvermogen hebben. WAT EEN GALBAK ZEG DIE PONY! (Slager???)
olijfje25 schreef:Barbara_m schreef:Ik had bewondering voor je dat je je kur afmaakte! Knap hoor. Veel van je rijden heb ik niet kunnen zien sorry.
Maar er deed een vrouwtje mee op een paard dat Grand Prix heette, oefffffffff. Dat was echt erg, dat paard had een bezemsteel ingeslikt ofzo.
Ik vond ook dat meisje dat mee deed bij de paarden op een pony (Elmo) erg veel doorzettingsvermogen hebben. WAT EEN GALBAK ZEG DIE PONY! (Slager???)
Ach Elmo is gewoon een pony met karakter!!
Zondag heeft ze super gereden!!
Hij vond de muziek gewoon niet mooi!!
kendilover schreef:Heb je mij aangesproken?