Wij hebben een superdagje gehad. De DA herkende het Boktlogo!

Cross ging geweldig (foutloos) en 1 seconde onder de optimale tijd. Bitwise had een 2e prijs. Mie heppie!

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
peanutbutter schreef:Bij mij ging het helaas wat minder. Had 176 in de dressuur, foutloos gesprongen en bij de waterbak flipte ze compleet. Ze is op 2 beneden terug gelopen richting start, vloog nog bijna over een auto heen en er was niks mee mee te beginnen. UIteindelijk heb ik haar dr nog in gekregen. Gister nog oefencross gereden en dat ging gelukkig beter. Gare knol is het.
peanutbutter schreef:Bij mij ging het helaas wat minder. Had 176 in de dressuur, foutloos gesprongen en bij de waterbak flipte ze compleet. Ze is op 2 beneden terug gelopen richting start, vloog nog bijna over een auto heen en er was niks mee mee te beginnen. UIteindelijk heb ik haar dr nog in gekregen. Gister nog oefencross gereden en dat ging gelukkig beter. Gare knol is het.
L0ve schreef:Heej patricia., (dressuurmuts_
gefeliciteerd nog he!
Mijn tentamen ging redelijk , ik heb een 6je!! Haha.
Nu ben ik druk aan het leren voor maandag, dan heb ik mijn laatste tentamen!
Mijn voorbereiding in nou niet optimaal met al die sgw wedstrijden, maar ik hoop dat ik het red!
Volgende week mijn laatste Lcross met Prodeo, dan zal het snel afgelopen zijn met de prijzen, denk ik,Dus ik geniet er nog even van.
Iedereen gefeliciteerd met de prijzen!
Iemand de poema nog gezien?
gr margo
BrittJl0ver schreef:Ik zit ook al te wachten op de foto's, maar zal voor mij nog wel eventjes duren.. heb zaterdag pas gereden
chantal_cs schreef:Iig mooi dat het gister beter ging Laura! Ik zag je over de katapult gaan, dat zag er goed uit! Gaaf beest heb je toch, hopelijk is zijn waterangst snel over.