Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Dominque schreef:Weet iemand wat er met marrigje is gebeurd???
(Stond gisteren naast haar op stal, alles was toen nog in orde! Wel balen als ze van te voren nog afgemeld was... ik was nummer 13 en er mochten er 12 door... :s)
Het beeld van chantal van lanen is inderdaad echt super! Super voorbeen in galop ook, heel stoer, maar gisteren soms in 4-tact. Misschien dat dat onenigheid heeft veroorzaakt?
EmGee schreef:Wie heeft Monarch met Roger Schulkens gisteren gezien, vertel eens hoe dat ging?
VValar schreef:Dominque, zat jij gisteren ook niet smiddags op de voorste rij van de ruitertribune?
Dominque schreef:VValar schreef:Dominque, zat jij gisteren ook niet smiddags op de voorste rij van de ruitertribune?
ja![]()
@ shanna: Echt super jammer dat je t net niet gehaald was... haha en de rijbaan verlaten in vrije stap is niet mn sterkste punt!
Samsam schreef:EmGee schreef:Wie heeft Monarch met Roger Schulkens gisteren gezien, vertel eens hoe dat ging?
dat vind ik zo'n gaaf paard!
Sullie97 schreef:Ik denk dat Elisa er al niet meer op gehoopt had op een finaleplaats.
sanne_ schreef:Jurering bij Junioren ook beetje vreemd...Lotje Schoots staat bij alle 5 juryleden 2e maar wint de rubriek. Chantal van Lanen (1e-4e-3e-1e-1e, totaal 72,564%) heeft wel vaker voor onenigheid tussen de juryleden gezorgd, hoe zou dat toch komen? Ik vind dat beeld van haar en haar paard zo fijn...
lindaB schreef:idd wat is er met Andrea Villaverde gebeurd? ook al gediskwalificeerd (bij de junioren ook al 1 en dat voor een Nederlands kampioenschap)![]()
Dan zou je toch denken dat er gezorgd wordt dat alles voor elkaar is..