Concour Agterberg - 11 juni

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

memiro

Re: Concour Agterberg - 11 juni

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-05 16:46

tequilla1 schreef:
En dan de prijsuitreiking ! in een discotheek.

Ook de jury`s vonden dit niet leuk meer.

Ik vond het wel leuk hoor!!!!
Ik heb s'avonds eerst even gegeten in de tent en toen gezellig wat gedronken. Ik heb het goed naar mijn zin gehad Cool

Quidou

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-05 16:46

vonden jullie Anky ook zo tegenvallen Bloos ?
k vond dr eigenlijk niks aan...

Biertabje

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-05 16:59

he nelis...ik heb je helemaal niet gezien...
heb je paard ook niet gezien! hoelaat had die ongeveer gesprongen!!!
weet jij toevallig uitslagen van het springen?

sannenn

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-05 17:02

Quidou schreef:
sannenn schreef:
ben ook al terug was 7de in het Z1 Haha! had het echt niet verwacht want ik had 4 grote fouten, maar ik was wel tevreden want ik had een doel gestelt dan hij niet in mijn hand ging hangen en dat heeft hij niet gedaan dus na mij gevoel ben ik weer een stapje vooruit gegaan Bloos en ik moet zeggen het was een top concours goed geregelt en georganiceert super! OK dan!

ik heb dus bij jou geschreven Tong uitsteken de jury vond je paard echt heel mooi Ja

t was eg super gezellie!!! Haha! Haha! was er nog iemand 's avonds in de tent??? (behalve window dan Tong uitsteken )

ja ik weet het heb er alleen toen niet aangedacht want ik was te geconcetreerd toen ik klaar was dacht ik er weer aan Clown . je had het er ook op geschreven mooi paard, Haha! maar er stond ook op braaf gereden wat bedoelde die daar mee dan? en van de stap wist ik al hij moet daar in actiever blijven zodat hij niet gaat tel gangen maar daar had ik mijn doel ff niet gesteld dat is meestal wel beter namelijk Haha!

Quidou

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-05 17:30

jah k weet ook nie precies... maar hij zij van jah super mooi paard schrijf dat maar op Knipoog maar braaf gereden...uhh, tja... Tong uitsteken

Suusiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-05 17:49

Ik ben er ook geweest om te kijken! Vond het wel even leuk!
Hebben mensen ook foto's???

Quidou

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-05 19:00

nelis

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-05 19:53

e reddy ik geloof dat ie van mij rond 12.00 in de ring was
weet de tijd niet meer zo goed aangezien ik al vanaf 8.00 daar rond liep te waggelen met mijn dikke buik.

uitslagen ben ik ook benieuwd naar maar ze zijn nog niet online...

Biertabje

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-05 20:13

oh oke! toen was ik alweer naar huis!
op welke hindernis liep die een balk? en nog progressief gedaan?

nelis

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-05 20:17

nee liep maar 1 parcourstje want de ruiter had der lies beetje verrekt met een paard wat in het z zwaar overdreven een oxer nam Knipoog

ik geloof op hindernis 6 maar het was meer een windvlaag dan dat ie hem echt raakte maar ach pech balkje heb iedereen wel is.
die van jouw had aardig gelopen he?

had je al gehoord van margie laseur? (overleden vandaag in manege amstelland)
echt verschrikkelijk heb zaterdag nog lekker met johan staan beppen en dan nu gewoon zijn vrouwtje er niet meer..

Ragne

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-05 20:38

TeamSpirit

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-05 21:18

Quidou schreef:
vonden jullie Anky ook zo tegenvallen Bloos ?
k vond dr eigenlijk niks aan...

Ja ik hoorde ook zoiets!
heb der niet gesien, maar het bleek tegen te vallen

Quidou

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-05 21:41

nelis schreef:
had je al gehoord van margie laseur? (overleden vandaag in manege amstelland)
echt verschrikkelijk heb zaterdag nog lekker met johan staan beppen en dan nu gewoon zijn vrouwtje er niet meer..

jah dit heb ik vanochtend al gehoord... echt heel erg, mijn instructrice heeft heel lang les van hem gehad, en kende hem en zn vrouw ook goed. zij had ook zaterdag nog met hem staan praten enzo... echt erg dat het dan ineens zomaar over is Scheve mond

Biertabje

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-05 21:47

ohja! ja die vos liep nu voor de 7e x M ofzo! zulke concoursen zijn wel goed voor hem! beetje ervaring opdoen!

ja had het gehorod vandaag ja! echt vreselijk! heb hem idd gister nog zien rijden

_10_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-06-05 22:50

Oke hier mijn 'commentaar' Knipoog

Ik vond het eigenlijk zwaar tegenvallen.... Heeeel vervelend vond ik het dat de hoeken niet waren afgezet in de ring (bij de L / M ).
Daarbij ergerde ik me dood aan de mensen die als eerste moesten rijden en gewoon in de RING gingen losrijden!!!
Snap nogsteeds niet dat daar niets van gezegd werd, zo heb je toch een voordeel vind ik!!
Daarnaast is het erg storend dat er geen ringmeesters zijn... misschien een idee voor de organisatie: ga eens met RV reigersburgh in Waddinxveen praten, die organiseren ook eens per jaar een zeer groot evenement, maar daar krijgt elke ruiter een nummer opgespeld en wordt het omgeroepen als je aan de beurt bent, voorkomt een hoop ergernissen bij de "ringmeester" / ruiter / en niet geheel onbelangrijk de jury!!
Het ophalen van de coupons was nogsteeds bar slecht geregeld! Wat mij hieraan nog het meeste ergerde was nieteens het lange wachten, maar WEL het rare idee dat je gelijk alle coupons van je vereniging krijgt Verward
Net of je iedereen kent van je vereniging... wat je dan ook zag gebeuren was dat mensen de stapel coupons maar gewoon ergens neerlegde (let wel, het waaide dus grote kans dat ze niet lang bleven liggen!!!)
Maargoed, die mensen MOESTEN wel aangezien ze bij het secratariaat weigerde ze terug te nemen Verward ZO VAAG Verward

Verder vond ik het terrein om los te rijden wel super.

Dit was nu mijn tweede jaar dat ik daar gereden heb, maar aangezien ik niet naast de deur woon en ik het te ver rijden vind voor zulke ergenissen zullen ze mij daar waarschijnlijk nietmeer zien, jammer hoor Verdrietig

Fitzroy

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-05 23:03

Dat er geen ringmeesters bij grote concoursen zijn is vrij gebruikelijk, Cinzano. Ik denk dat Reigersburgh dan een van de uitzonderingen is. Ik weet niet beter dan dat je het zelf in de gaten moet houden.

Patriesja

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-05 23:53

onze paarden sprongen onwijs goed!! het stond best dik gebouwd het ZZ... Kensington had 1 balkje (echte een pechbalk) maar die sprong me toch machtig Haha!
en Rythem had ook een balk in het ZZ .... dat concours is qua springen altijd zo onwijs goed geregeld!!!! echt SUPER GEDAAN ORGANISATIE!!!!!
en gezellig dat het was natuurlijk Haha!

Miranda40

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-05 08:20

Misschien moeten ze met de dressuurcoupons hetzelfde doen als bij CH Abcoude. Daar hebben ze bij de tent waar ze de uitslagen in de computer verwerken een kast staan met vakken, voor elke rubriek/ring, en leggen daar zodra een stapeltje coupons weer verwerkt zijn in zodat je zelf je coupon eruit kunt nemen en weet hoe je gereden hebt. Hoeft je niet te wachten tot het eind op je punten.

xxLisaxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-05 09:21

als het goed is krijg ik m'n coupons nog opgestuurd!
Kreeg bij de prijsuitrijking alleen m'n prijs maar geen coupons maar ik moest ook nog naar een verjaardag dus we moesten snel weg... dus hoop dat ik ze binnenkort krijg Haha!

hmmm

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-05 09:32

Ik heb mijn coupons nog steeds niet. Ik moest nog naar een barbeque en vriendlief stond chagerijnig ergens aan de kant te wachten en die wilde graag gaan, dus toen zijn we maar weer weg gegaan (na een half uur in die rij te staan).

Quidou weet jij hoe ik ze nog kan krijgen? Moet ik ze komen ophalen of worden ze opgestuurd naar mij of naar de vereniging? Ik wil ze nl. wel graag hebben (bewijs van winstpunten)

Verder vond ik het wel heel erg leuk om er te rijden, ik had nog nooit op zo'n groot concours gereden. Picasso is zijn leven ook aan het beteren want hij was superbraaf.
En dat er geen ringmeester was bij de dressuur, was nog niet eens zo heel erg (ik heb trouwens wel mijn lezer 3 x naar de jury gestuurd om te vragen of ik al aan de beurt was.....)

UrbanL

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-05 10:51

Tja fijn dat mensen die het allemaal beter weten aan de kant staan.

Ik was er smorgens al zag er weer super uit allemaal en de sfeer was ook super. Er was een ringmeester die keurig iedereen omroepte met een megafoon alleen de helft let niet op of zijn doof. Dit was bij het M dressuur.
Ringmeesters is niet echt nodig vind ik je weet hoe laat je moet starten je zorgt gewoon dat je voorlezer de ring in de gaten houdt. Dan moet het toch allemaal geen probleem zijn. We hebben toch geen kleuterjuf nodig om een wedstrijd te rijden?.

Nee hoor beetje opletten en je tijd in de gaten houden moet het geen probleem zijn.

Quidou

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-05 11:24

er stond op dat bord op het secretariaat dat je een COMPLEET ingevulde envelop moest invullen, 50 cent betalen en dan worden je coupons thuisgestuurd... ik denk niet dat ze nu nog opgestuurd worden als je dat niet gedaan hebt...

ga met Prisca mee... iedereen kan toch gewoon op de goeie starttijd bij de ring zijn, dan zijn er helemaal geen problemen!!

_10_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-06-05 13:46

Prisca schreef:
Er was een ringmeester die keurig iedereen omroepte met een megafoon alleen de helft let niet op of zijn doof. Dit was bij het M dressuur.

Hum, nou die "ringmeester" met die megafoon was er dus niet om om te roepen wanneer iedereen aan de beurt was hoor.
Hij was er juist voor als mensen echt zo stom waren het niet zelf in de gaten te houden en ringen op tijd gingen achterlopen hij dan alsnog die betreffende onoplettende ruiter gefrusteerd kon omroepen.

Die man heeft dan ook meerdere malen om moeten roepen dat ruiters en lezers ZELF de starttijden in de gaten moesten houden!!!
Alleen daar werd dus niet echt opgelet.

Quidou

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-05 13:52

neej maar dat is dus de schuld van die mensen zelf, iedereen kan toch voor zichzelf in de gaten houden wanneer die moet starten!!!

window

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-05 13:55

vind ik ook
ik had der geen problemen mee hoor