suepergirl schreef:Iemand anders nog de uitslag van Ermelo?? ben erg benieuwd naar de verrichtingen van Rineke Janssen met Topolski (v. Negro).
K weet het al! kwestie van even bellen.

Ze had 67,5 punten!! _/-o_

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
suepergirl schreef:Iemand anders nog de uitslag van Ermelo?? ben erg benieuwd naar de verrichtingen van Rineke Janssen met Topolski (v. Negro).
Purtje schreef:volgens mij heeft laurens van lieren gewonnen met torrero![]()
Purtje schreef:ja zeker een leuk paard
Bettine schreef:Uitslagen van Ermelo staan nu op de site
Quidou schreef:heeft iemand hier misschien een vierjarige merrie gezien
Union Jacky (Negro x Jazz x Le Mexico)
en wat vonden jullie daarvan???Bettine schreef:Uitslagen van Ermelo staan nu op de site
welke site?
tommy01 schreef:ja ik vond het ook zeker niet meevallen bij de 4 jarige.....maareh die broere up-to-date werd gereden door inpijn ipv kwakkel.....geeft niet hahahhaha ik vond die oscar x cabouchon ook wel aardig!! en de jazz x ulft, wel een kleintje maar wat een schatje!!
VValar schreef:Antoinette, had je toevallig ook foto's gemaakt bij de keuring zelf?
Antoinette schreef:Nee, helaas helemaal geen tijd voor gehad.
Ik had het graag een keer gedaan, maar helaas....
rockey schreef:yep mijn merrie was door, ze liep opzich wel aardig, maar werd vandaag helaas iets wat kort in de hals gereden, nu wordt ze doorgetraind voor de halve finale. maar eerst deze week rust
heb je toevallig nog foto's van die van mij gemaakt?