Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Karin schreef:Rosalie123 schreef:Haha ik heb je wel gezien.. Ik was hindernisjury bij de waterbak, met die blauwe KNHS-pet op
Hey, dan heb ik jou ook gezien!
chantal_cs schreef:Ik heb heerlijk gereden vandaag!
Lucky voor het eerst in de M:
drs 147 punten (terecht en ik was erg blij met deze punten)
spr 1 balkje
cross 2 langslopers, maar ze liep onwijs goed!
Cheval int L
drs 166pnt
spr 1 balkje
cross foutloos
Tha_Niekje schreef:Was je er vandaag dan ook nog Hester??
Heb jou idd ook niet gezien...
Zaterdag ben ik niet wezen kijken, maar las dat je 3de bent geworden, wel super hoor!!!:D
Scum schreef:chantal_cs schreef:Ik heb heerlijk gereden vandaag!
Lucky voor het eerst in de M:
drs 147 punten (terecht en ik was erg blij met deze punten)
spr 1 balkje
cross 2 langslopers, maar ze liep onwijs goed!
Cheval int L
drs 166pnt
spr 1 balkje
cross foutloos
Op welke hindernis liep Lucky erlangs Chantal?
Enneh klinkt goed, het resultaat met Cheval. Had je geen prijs?
Royaltjuh schreef:Ja was echt goed joh Hester, die 3e plek. Je kannie altijd 1e worden he in RodenGheghe... Nou op naar de L???
Tha_Niekje schreef:Maarja, en als je met je M2 pony een B proefje moet rijden![]()
![]()
Jettie schreef:*Stijljury-schrijfster meld zich.*
Wij zaten idd op het bouwland, bij hindernissen 12 / 13 (en 14 geloof ik ook nog). We zaten in een zwarte 4-wheeldrive-jeepachtige-auto. Over die blauwe jassen kan wel kloppen, dan waren we op dat moment net even onze benen aan het strekken.Ik heb geen idee waar de andere stijljury zat.
Jettie schreef:Tha_Niekje schreef:Maarja, en als je met je M2 pony een B proefje moet rijden![]()
![]()
Idd, heb ik 's ochtends met het schrijven van de dressuur heel veel gezien. 173, 178, 170, 167.. enz.
reddytobias schreef:en idd op naar Ambt Delden...heb zo het gevoel dat dat mijn laatste cross wordt!
reddytobias schreef:haha, ja hup naar het L hoor!!
ik kan wel leven zonder sgw hoor, geef mij maar veel hindernissen rond de 1.30 en je maakt mij blij!