Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Marsie schreef:Okee, bedankt! Oeh, lijkt me echt leuk. En mag je de dag dan zelf uitkiezen? En kun je ook dinsdag én donderdag 2 proeven rijden? En de finale is op zaterdag toch?
Marsie schreef:Ja, ik ga niet iedere dag starten, maar misschien kom ik dan nog wel even kijken die zaterdag.
anydale schreef:Als de starttijden bekend zijn moeten we echt niet vergeten dat bestandje te maken, dan kan je altijd wel naar een bokker kijken die moet rijden
sannenn schreef:je hoeft toch alleen maar de eerste proef te rijden als je in aanmerking wilt komen voor de finale op zaterdag, en ze kijken toch naar de 3 beste proeven in de week? dat is altijd zo geweest.
maar hopen dat het niet zo'n weer is als de laatste almelose-ruiterdagen dan ben ik al weer heel blij.
gr. sanne
anydale schreef:sannenn schreef:je hoeft toch alleen maar de eerste proef te rijden als je in aanmerking wilt komen voor de finale op zaterdag, en ze kijken toch naar de 3 beste proeven in de week? dat is altijd zo geweest.
maar hopen dat het niet zo'n weer is als de laatste almelose-ruiterdagen dan ben ik al weer heel blij.
gr. sanne
Ja dat is waar, maar als je steeds de eerste proef moet rijden moet je elke dag rijdenDan kom je in aanmerking voor de finale!
haha ik heb zinnn, ben al een paklijst aan het maken! Woow wat een spullen neem ik toch mee![]()
Wie van jullie slaapt op de camping?
anydale schreef:Ah gezellig! De camping is altijd een gezellige boelDan mis je helemaal niks van de ruiterdagen!
Kadans heb je je al een btje voorbereid op het springen, haha
Barbara_m schreef:Nou euhm Kadans suc7, jij liever dan ik... Ik heb liever mn hoedje op mn hoofdje
sans6 schreef:wheeeeeeeeeh ik kan waarschijnlijk geen vrij krijgen sniksnik en ik wil zoooooooooooo graag!!!!!!!!
Barbara_m schreef:Wie doen er mee in het Z2 paarden en kur op muziek???