MissSisa schreef:Iwandy schreef:Yes goed gegoktHad ik nou maar met iemand gewed
Als je de rest ook goed gokt, met punten, dan ga je door voor de tv
Niet eens voor de magnetron

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
MissSisa schreef:Iwandy schreef:Yes goed gegoktHad ik nou maar met iemand gewed
Als je de rest ook goed gokt, met punten, dan ga je door voor de tv
Kylan schreef:Niet eens voor de magnetrondat gokken is nu niet zo moeilijk meer he, met de uitslagen op startlijsten.nl
Iwandy schreef:Haha neej inderdaad nietHeb ik nu al wat gewonnen
Omdat ik dr al 1 goed had terwijl ik nog geen 1 uitslag gezien had???
MissSisa schreef:Iwandy schreef:Haha neej inderdaad nietHeb ik nu al wat gewonnen
Omdat ik dr al 1 goed had terwijl ik nog geen 1 uitslag gezien had???
Nee, dat was te makkelijk
Kylan schreef:Kylan schreef:we gaan wel heel erg mutsen hier nu he...
Haha ja wel een beetje he
Shanna16 schreef:Beetje nakletsen is toch gezellig
Ctal schreef:Ik heb pas lol als k n fles champagne op heb![]()
sophie_kurk schreef:Ctal schreef:Ik heb pas lol als k n fles champagne op heb![]()
hehe![]()
van mij hoeft er ook nog geen slotje opook al heb ik niet zo veel te melden.. tis al bijna 5 maart, word dezelfde proef gereden op de NK´s? en er mochten er maar 3 door toch in de M1 D/E?
hehe ik moet toch wat nuttigs erbij zetten, anders wordt topic gesloten
Mik_beer schreef:Heeft iemand enig idee of er nog foto's gemaakt zijn van springen Laag Soeren?
Kylan schreef:Shanna16 schreef:Beetje nakletsen is toch gezelligzeker voor jou!
Jullie hadden wel lol met die champagne he!
MissSisa schreef:Shanna oop doe foto's.............. die champagne fles openmaken![]()
Trouwens me moeder stond ook nog op die foto's
MissSisa schreef:Zeer intelligente foto was dat................![]()
Toen ze thuis kwam en ze wist de naam niet meer dan zei ik elke keer: Shanna??? Sophie Kurk??? Ze keek me echt aan van: Hoe weet jij dat.......
Lielle schreef:aangezien de kampioenschappen zelfs al gereden zijn - Ctal en shanna16 gefeliciteerd; mocht ik andere vergeten of niet gezien hebben, jullie natuurlijk ook - lijkt het me Geen goed idee om niet in dit topic te gaan slowchatten.
/edit
stomme typo's