Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Wollie schreef:Ohja Wiske ook met helm is het goed vertoeven in Drenthe
Wollie schreef:Hier even een reactie op het onderzoek van het AZG. Hoewel ik abslouut een voorstander ben van iedereen met helm (goed voorbeeld doet goed volgen en andersom) heb ik toevallig de aflevering gezien van RTV Drenthe waarin dit item werd besproken. Los gezien van het feit waar het gebeurt, kwam er met name in het onderzoek naar voren dat de langdurige blessures vaak rug gerelateerd zijn. Denk dan bijvoorbeeld aan mensen die eens een keer gevallen zijn ( kan zelfs tot jaren daarvoor) en daarna er geen last van hebben, maar het later wel weer kan gaan opspelen. Vaak zijn het die mensen die dan op een gegeven moment moeten stoppen met de sport.
Ohja Wiske ook met helm is het goed vertoeven in Drenthe
WWWiske schreef:Zeeland is dus overduidelijk een helm provincie, geef mij Noord Holland (oud NBVR he VValar, een hoedje in de B
)
Wederom laat ik jullie meegenieten van een Zeeuwse tegenstander:
Wat is er verkeerd aan!!
Als iemand in de hogere dressuur rijdt hoeft die dan geen veiligheidscap.Ik denk
gelijke monniken
gelijke kappen. Ik ben pas op een clinic geweest
waar iemand uit de hogere dressuursport de clinic
gaf,dan zie je daar combinaties rond rijden die plaatselijk Z rijden en helemaal
niets op hebben ik vind als je Z rijdt staat een hoedje mooi maar je moet ook
denken aan pony ruiters die dit zien die rijden de andere dag ook zonder Cap.
Bij ons op de manege rijdt niemand ervaren of onervaren zonder cap. Ik vindt het
een goede zaak.
Eer we twee jaar verder zijn zal het zo zijn dat je nergens meer kan rijden
zonder veiligheidscap
Wollie schreef:heb ik toevallig de aflevering gezien van RTV Drenthe waarin dit item werd besproken. Los gezien van het feit waar het gebeurt, kwam er met name in het onderzoek naar voren dat de langdurige blessures vaak rug gerelateerd zijn. Denk dan bijvoorbeeld aan mensen die eens een keer gevallen zijn ( kan zelfs tot jaren daarvoor) en daarna er geen last van hebben, maar het later wel weer kan gaan opspelen. Vaak zijn het die mensen die dan op een gegeven moment moeten stoppen met de sport.
risthia schreef:Hoi,
weet niet of jullie de adressen van secretariaten in gld al hebben maar voor het geval dat dat niet zo is, hier staan ze
http://www.kringrivierenlandoost.net.tf/
ik weet dat er ergens nog een betere lijst is maar weet de site zo snel niet ga nog ff door met zoeken en als ik hem vind laat ik het nog weten
yokie schreef:Er is een mooie standaard brief opgesteld t.b.v. de aanstaande regiovergaderingen; we hebben nog wat meer mensen nodig die de brief willen vertegenwoordigen op de vergaderingen zelf!
... kan me voorstellen dat niemand naar Zeeland wil.... maar de overige provincies toch wel?
CGJ12 schreef:Dit soort steunbetuigingen moeten eigenlijk even (centraal) bewaard worden zodat die in verzamelde vorm naast de handtekeningegn kunnen worden aangeboden, en / of kunnen worden geplaatst op "onze" website !!!
Een mooie gelegenheid voor anderen om ook hun steunbetuigingen daar dan te plaatsen.