Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
kim6815 schreef:Waarom hebben jullie niet zo'n actie op poten gezet toen die winstpunten regeling veranderd werd? Dat zou ik een betere actie gevonden hebben. Maar om handtekeningen te gaan inzamelen voor een hoofddeksel??? Kom op zeg, er zijn belangrijkere dingen in het leven!
Je kan je niet meer ontrekken aan de veiligheidshelm. Het is gewoon een verzekeringskwestie geworden. Je krijgt van de verzekering niets vergoed als je valt zonder veiligheidshelm op je hoofd.
Gewoon dat ding opzetten want met zo'n actie verander je het standpunt van de verzekeringen niet.
kim6815 schreef:Je kan je niet meer ontrekken aan de veiligheidshelm. Het is gewoon een verzekeringskwestie geworden. Je krijgt van de verzekering niets vergoed als je valt zonder veiligheidshelm op je hoofd.
Sambo schreef:Je doet toch ook een gordel om in de auto.Een Mercedus is ook veiliger dan een lelijke eend,maar in beide moet je die gordel om.
Waarom zou een Z paard veiliger zijn!!!
Sambo schreef:Wat zijn wij als springruiters toch verstandig![]()
Niemand heeft lopen zeuren over de veiligheidshelm.
Je valt nu zelfs op als je een gewone cap op hebt.
Als iedereen nu eens een veiligheidshelm opzet(incl.Anky)
is het over een tijdje heel gewoon.
Je doet toch ook een gordel om in de auto.Een Mercedus is ook veiliger dan een lelijke eend,maar in beide moet je die gordel om.
Waarom zou een Z paard veiliger zijn!!!
Yoghurt schreef:Haha, wat een gedoe om of je nou een cap of een hoedje draagt.
Ja het zou niet fijn zijn als niemand kan zien dat je Z rijdt, ojee!
Mocht deze capregel doorgaan, dan heb ik een tip voor degene die toch aan iedereen wil laten zien dat hij Z rijdt: Teken gewoon een dikke Z achterop je cap. Status!
Yoghurt schreef:Jee Anoukie, daar zeg je zo wat. Daar had ik nog niet aan gedacht haha. Nee even serieus, want al mijn reacties zijn zo schokkend dat ze weg zijn gehaald zie ik. Ik vind een hoedje ook heel mooi staan hoor. Zeker mooier dan een cap. Maar veiligheid gaan boven een mooi plaatje bij mij. Laat de mensen vanaf de Z maar gewoon kiezen wat ze willen, maar capverplichting van B t/m M2 is een goede zaak.
Anya schreef:Je reactie was niet schokkend Yorhurt. Maar off topic. En dat is niet zo handig in een topic met een ander doel. Er zijn veel mensen die vinden dat ze in dit topic vooral moeten aangeven dat iedereen met een cap moet rijden omdat dat veiliger zou zijn. Maar nogmaals: daar is dit topic niet voor bedoeld. Daarom is je tekst (en soortgelijke tekst van anderen) verwijderd.
Lovely schreef:Laten we toch maar even wat verder in gaan.
Want: welke verzekering bedoel je wat moet die normaal gesproken uitkeren??? Ik ben echt heel erg benieuwd naar je antwoord, omdat de zaak mij nog niet helder is. Dus svp klepel bij deze klok.