Lovely schreef:Tjemigdepemig, de PRE-liefhebbers laten zich wel erg kennen, ik kan er niks aan doen, maar er schemert nogal wat frustratie doorheen die misschien te maken hebben met hoe men zelf beoordeelt wordt met de PRE.
De regels van de FEI zijn duidelijk en ik denk dat meneer Soto zo hier en daar een regeltje aan zijn laars lapt. Dat hij dan toch nog zo hoog scoort is waarschijnlijk voor zijn inzet en zijn piaffe passage tour.
Over de verschillen tussen de verschillende typen paarden is al genoeg geschreven in de professionele pers, vooral ook na Jerez. Jerez was pas twee jaar geleden, dat zijn we toch nog niet vergeten?
En nog even voor al die lieve PRE eigenaren en verzorgers: je wordt er niet beter van om een ander af te zeiken en dat kinderachtige zie-je-wel-gedrag gaat al helemaal nergens toe leiden, het is te goedkoop.
Jeetje, lees dit topic eens vanaf het begin door, volgens mij kat iedereen en niet alleen PRE-liefhebbers (voor de duidelijkheid, ik rijd alleen op KWPN-ers, ben geen fan van Andalusiers al zitten er best wat leuke tussen

Ik ben begonnen met reageren n.a.v. bepaalde opmerkingen: 'zet hem eens op een echt paard' , worst op pootjes en ga zo maar door...
Smaken verschillen, maar iedereen loopt hier te katten, KWPN aanhangers net zo hard, lekker iemand belachelijk maken...
Ik weet ook wel dat er morgen betere combi's komen maar vooralsnog staat hij op 1 omdat hij de oefeningen het beste heeft uitgevoerd.
Accepteer het maar.