pavo cup selectie

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

rockey

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-06-04 20:44

Samsam schreef:
Rockey, Welke punten had je voor de onderdelen? Uit mijn hoofd iets van:
Stap:
Draf:
Galop:
Exterieur:
Aanleg als dressuurpaard:
Souplesse:

voor stap had ik 12 punten, voor draf ook 12 (waren eerst beide 13, nu 12 Verward ) en voor galop had ik 16 punten (JEUH, ik vond draf eigenlijk veel beter, maar zal wel komen door dat ze zo super sloot vandaag in de galop) en voor souplesse had ik 14 punten en voor algemene indruk had ik een 6, en voor bouw ook een 6, dus een totaal van 66 punten.

astridh

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-04 20:56

Rockey, gefeliciteerd. Super gereden hoor als je met zo'n resultaat naar huis gaat.

Sjuim, jammer dat het zo gelopen is maar als ik het zo lees is het een hele goede ervaring geweest.

En nu ga ik snel de foto's bekijken Haha!

rockey

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-06-04 20:58

astridh schreef:
Rockey, gefeliciteerd. Super gereden hoor als je met zo'n resultaat naar huis gaat.

Sjuim, jammer dat het zo gelopen is maar als ik het zo lees is het een hele goede ervaring geweest.

En nu ga ik snel de foto's bekijken Haha!

en een leuke reactie achter laten natuurlijk Knipoog

fokfanaat

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-04 20:58

rockey schreef:
voor stap had ik 12 punten, voor draf ook 12 (waren eerst beide 13, nu 12 Verward ) en voor galop had ik 16 punten (JEUH, ik vond draf eigenlijk veel beter, maar zal wel komen door dat ze zo super sloot vandaag in de galop) en voor souplesse had ik 14 punten en voor algemene indruk had ik een 6, en voor bouw ook een 6, dus een totaal van 66 punten.

Dus op de Galop en souplesse heb je je punten gescoord! Das wel top hoor een 8 voor je galop!!

rockey

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-06-04 20:59

Maar we horen niks meer van PrimaDonna Verward Verward

rockey

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-06-04 21:00

Samsam schreef:
Dus op de Galop en souplesse heb je je punten gescoord! Das wel top hoor een 8 voor je galop!!

ja klopt, dat had ik eigenlijk helemaal niet verwacht! Ik vond haar draf nou juist beter, die is eigenlijk ook veel beter dan haar galop, want in galop kan ze nog al snel een beetje op de kop gaan lopen, maar vandaag was het dus blijkbaar net andersom Knipoog maar was er wel tevreden mee!

ibikus

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-04 22:00

fokfanaat

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-04 22:49

Getverderrie, ik word nu wel heel erg nieuwsgierig hoe Sam het gaat doen! Hij loopt nu wel erg fijn, maar als ik dit zo lees word ik weer bang!

Tuurlijk blijft hij wel mijn toppertje!!

fokfanaat

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-04 22:49

Kregen jullie nou direct de uitslag??

fokfanaat

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-04 23:01

KWPN
25-06-2004: CK Utrecht PAVO cup: Tatoo en Lipika Special Gift toppers

Houten - Het juryduo Karin Retera en Cor Loeffen selecteerde tijdens de voorselectie van de PAVO-cup 5 vierjarige en 2 vijfjarige dressuurpaarden. Deze voorselecties werden gelijktijdig met de CK in Utrecht op het terrein van Manege de Zilfia´s Hoeve verreden.

Bij de vierjarige dressuurpaarden eindigde de rassige Sandro Hit merrie Tatoo van Karen Galema met 73 punten op de eerste plaats. Galema fokte deze merrie zelf uit Ohdassa (Silvano x Freiherr). Op de tweede plaats eindigde hier de hengst Twister (Havidoff x Caruso, fokker: L. Phernambucq, Kwadendamme) van Omnivo B.V. uit Leusden. Twister, die werd voorgesteld door Sabina van Ruitenbeek, beschikt over een opvallend voorbeengebruik. Ook de zelf gefokte Thor (Kennedy x Havidoff) van Mieke de Kok uit Nootdorp mag zich opnieuw gaan bewijzen in de halve finale in Ermelo. Thor is een bijzonder elegante bruine die lichtvoetig beweegt. De Negro-zoon Ticho (mv Elmshorn) van Van Tuyl uit Gameren wist zich onder het zadel van Leida Strijk eveneens te selecteren. Ticho werd gefokt door Th. van Eert uit Erp, en beschikt over veel activiteit in de benen. De laatste vierjarige die de 67-punten grens wist te behalen was de ruin Tango (Lancet x Michelangelo) van de combinatie Maree / Coomans. De fraai gemodelleerde Tango werd gefokt bij P. Snepvangers uit St Oedenrode.

Bij de vijfjarige was er aprake van een schrale oogst. Slechts twee paarden mogen terugkomen in Ermelo. Hoogste punten waren hier voor Lipika Special Gift (Montecristo x Voltaire) van Liseon Kamper. Deze royaal ontwikkelde keurmerrie is een fokproduct van Stoeterij Broere uit Alblasserdam. Santos (Jazz x Jeraldo, fokker: L. v.d. Heuvel te Uden) van Patrick Man in ´t Veld is de tweede vijfjarige die we terug zullen zien in de halve finale.

Een overzicht met alle uitslagen van de CK in Utrecht is binnenkort te vinden in de rubriek ´Uitslagen´

(KdH, overname zonder bronvermelding niet toegestaan)

fokfanaat

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-04 23:02

fokfanaat

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-04 23:05

Tjeetje primadonna 48 punten, liet zich blijkbaar ook niet zien! Jammer hoor!!

finley

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-04 23:09

Sjuimpje 65.5 punten? waren dat er niet 56.5?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-04 23:10

Suus ik zei het al tegen je per pb! Je mag denken dat ik gek ben, maar er staat toch echt 65,5 punten Haha!:D:D

Wie het fout heeft weet ik niet, maar volgens de site heb je toch wat meer punten dan je zelf dacht Haha!

ibikus

Hoihoihoi!
Triumph is beter als ik dacht! Party!!

Schijnheilig
Laatst bijgewerkt door ibikus op 25-06-04 23:12, in het totaal 1 keer bewerkt

sarabande

Heeft Sjuim het toch niet zo verkeerd gedaan, zat vrij dicht in de punten.
Super hoor

ibikus

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-04 23:11

Ik ben me nu al ruim een uur rot aan het zoeken naar dat stomme protocol maar kan het echt niet vinden!
Verdeurie, ben ik nou zo scheel of zijn de mensen van het KWPN het?

Ik ben met deze uitslag iig wel heel blij *LOL*

fokfanaat

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-04 23:12

Goh, nou wordt ik nieuwsgierig??

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-04 23:14

Sjuimpje schreef:
Ik ben me nu al ruim een uur rot aan het zoeken naar dat stomme protocol maar kan het echt niet vinden!
Verdeurie, ben ik nou zo scheel of zijn de mensen van het KWPN het?

Ik ben met deze uitslag iig wel heel blij *LOL*

Deze uitslag staat op de site, en verder zou ik het protocol wegflikkeren. Als je hem wil verkopen zeg je gewoon: Uhhh..........zoek maar ff op google wat voor punten ik had Haha!

muiltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-04 23:16

he rockey, super ruig!!!gefeliciteerd!!

Pascha

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-04 23:26

Sjuimpje, ik bekijk net even de uitslag , maar je hebt er nog wel heel wat achter je gelaten hoor!!! Lachen

rockey

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-06-04 00:44

muiltje schreef:
he rockey, super ruig!!!gefeliciteerd!!

dank je wel Lachen ik vond het jammer dat je niet kon komen kijken, maarje moet maar een keer langs komen bij stal. Vond het wel leuk dat corne er was, en die was volgens mij best trots op ''zijn'' merrie Lachen

rockey

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-06-04 00:45

wat ging er dan zo mis bij PrimaDonna want die heb ik helemaal niet gezien...

PrimaDonna

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-04 14:05

rockey schreef:
Maar we horen niks meer van PrimaDonna Verward Verward

Primadonna heeft op bed gelegen met een hersenschudding!!! Bloos! Hij was idd behoorlijk stout...ben er dus ook aardig van afgeketst door meneer wat er daarna allemaal gebeurd is weet ik niet eens meer Ben verder gegaan op de automatisch piloot en ik kwam in eens in de ring weer bij ik zat alles daar op een rijtje te zetten en toen had ik dus al 10 minutren gereden geloof ik in de ring.
Ik was helemaal van de wereld en dan is het erg stom om jezelf terug te zien op de video al denkend dat ben ik niet geweest Verdrietig Het ging echt bagger, heeeel erg gespannen maar ja, ook niet zo gek na zo'n valpartij op je hoofd en daar naast ook nog eens de veulenkeuring Scheve mond
Het si erg stom dat je gewoon hele stukken kwijt bent...kan me echt niet eens herinneren dat ik al die dingen gedaan had die ik moest doen Ik zat echt in die ring en ik kwam bij en ik keek heeel verbaasd om mij heen van, He, wat doe ik hier, waar ben ik, wat is er gebeurd en alles op een rijtje aan het zetten net of je het allemaal gedroomd had...echt zoooo vaag, en toen zei de juryleden tegen mij, rij eens wat door en ik had echt zo iets van... he, door rijden???? Verward Waarom dan??? Ik had niet in de gaten gewoon dat ik al in de selectie"proef" zat het drong niet tot me door. Toen later moesten we dus opstellen en die vrouw die ringmeester was kon ik vrij goed en ik zei tegen haar,.....ik ben het helemaal kwijt maar volgens mij ben ik gevallen en ik weet niet eens dat ik net gereden hebt! Nou ze vroeg meteen of ik mensen had mee genomen en die wees ik dus aan en die heeft ze dus gewaarschuwd dat het niet helemaal goed ging met me en dat ik maar effe naar de dokter moest.....en daar gingen we dus.
Mijn uitslag weet ik niet eens, ik ben regel recht naar huis gegaan om de dokter een bezoekje te brengen.
Nu gaat het wel weer, ben enorm stijf, zere nek en wat hoofdpijn nog....en wat had ik er de balen van...kan nu nog niet echt zeggen dat ik de PAVO cup heb mee gemaakt want ik weet er bijna niks meer van

Ik heb Rockey trouwens nog wel gezien daar voor en wat kan die merrie bewegen zeg echt geweldig paard heb je OK dan! en Sjuimpje ook trouwens, ook een hele mooie Gribbie...maar ja heb ook niet gezien hoe die liep

Zelfs mijn haarnet vloog uit in de proef na mijn valpartij en reed ik daar met losse wapperende haren door de ring...voor mij was het dus een enorme teleurstelling deze PAVO Cup want er had waarschijnlijk zeker wel meer in kunnen zitten als mijn valpartij en die gekkigheid van Tamor niet gebeurd was Scheve mond

Primadonna

frunnik

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-04 15:33

He wat vervelend voor je, ik ben laatst ook zo gevallen in mijn proef en snap precies wat je bedoelt. Je kan gewoon doorgaan en ineens wordt je wakker en weet je mijn god niet meer wat je hebt gedaan.

Vind het echt heel rot voor je, gelukkig kan je het eventueel volgend jaar nog een keer proberen. Als je het nog ziet zitten.