Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
DemiSisa schreef:Misschien een stomme vraag, hoe komen jullie erbij als schrijver? Mij lijkt dat dus oprecht heel tof om af en toe eens te doen, maar zie zoiets bijna nooit langskomen eigenlijk.
Charmaine schreef:Demisisa, ik weet niet waar je woont maar ik (wedstrijdsecretaris) kan altijd wel schrijvers gebruikenBosgouwruiters te Boskoop. Pb me anders maar even.
Mooie trailer Seven! Ik ben juist heel blij met mijn vooruitlader. Doet Bir toch net ff makkelijker dan in de achteruit![]()
En als je alleen weg moet is het ook lekker praktisch.
Wat het promoveren in het springen betreft, je mág als je 10 winstpunten hebt over maar hoéft niet als je maar 1 startkaart hebt. Dan kun je onbeperkt 1 klasse lager blijven starten en hoef je niet verplicht te promoveren bij 40 winstpunten. Dus 60 cm en 80 cm tegelijk kan niet zoals ik het nu lees. 60cm en 70cm of 70cm en 80cm wel. Ik dacht eigenlijk dat je onder de 100cm gewoonvrij kon starten wat je wilde, maar dat lees ik hier niet terug: https://knhs.nl/reglementen/discipliner ... n-promotie
Voor mij ook relevant, want volgende maand start ik voor het eerst officieel 60cm en 70cm parcours![]()
Vandaag eerste oefenparcours gereden op 60cm, alhoewel het denk ik wat lager heeft gestaan...Hadden veel spanning van te voren, hielden de ademhaling te veel en te hoog vast. Het 2e rondje ging al heel veel beter toen de kop er eenmaal af wasBeide rondjes foutloos dus op naar volgende maand!
DemiSisa schreef:Misschien een stomme vraag, hoe komen jullie erbij als schrijver? Mij lijkt dat dus oprecht heel tof om af en toe eens te doen, maar zie zoiets bijna nooit langskomen eigenlijk.
LV19952 schreef:DemiSisa schreef:Misschien een stomme vraag, hoe komen jullie erbij als schrijver? Mij lijkt dat dus oprecht heel tof om af en toe eens te doen, maar zie zoiets bijna nooit langskomen eigenlijk.
Hier werd laatst een oproep geplaatst op Facebook over dat ze nog een schrijver zochten last minute. Daar heb ik op gereageerd en heb toen een rubriek geschreven. En omdat het vrij soepeltjes ging werd ik ter plekke gevraagd of ik ook de regio kampioenschappen wilde schrijven. Dus eind januari mag ik daar ook schrijven. Vind schrijven altijd wel leuk en leerzaam als je naast een beetje een leuke jury zit.
Fly_high schreef:MWM wat bagger![]()
Ik moet het nog ff met mijn stalhouder bespreken, stal is normaalgesproken dicht na 16u dus ja. Hoeft van mij ook niet echt, s avonds starten
Heb me al deze week afgemeld toen ik 21u al starttijd kreeggelukkig mocht het gratis want ze hadden een wachtlijst. Maar het is gewoon niet leuk zo.