Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Nimber schreef:Ik heb lang en dik haar, maak ook een lage staart, dan draai ik t ook laag in m’n nek om t stiekje heen en zet ik t vast met een groot elastiek. Dan heb ik m’n knot en daar trek ik een zon netje met steentjes overheen.
Ik heb eerlijk gezegd nog geen B en L gejureerd sinds de nieuwe proeven. Ik heb eigenlijk altijd t Z en zzlicht. En bij hoge uitzondering een keer M. Vind t wel jammer hoor. Komende tijd jureer ik wat meer omdat ik zelf niet start en dat is ook weer alleen Z.
Ik heb zelf eind februari weer concours op gegeven. Ben benieuwd.
Suzanne F. schreef:Je kan inderdaad ook zelf vragen om een andere rubriek. Ik werd bijna nooit voor een M rubriek gevraagd en toen heb ik ook weleens gevraagd of ik het M mocht doen ipv het Z. Maar soms zijn ze gewoon specifiek op zoek naar Z en hoger juryleden. Ik ben trouwens weleens gevraagd voor Bixie.
Nimber schreef:pSvanLot daar vraag ik wel eens om maar hier in de regio is een redelijk “overschot” aan B/L dus verenigingen geven vaak meteen aan dat ze daar mensen voor hebben maar dat het lastig is om mensen voor de zzlicht rubrieken te vinden. Dus of ik niet alsjeblieft het Z kan doen.
Als ik al M doe is het vaak in combinatie met baan vergroten of verkleinen en heb ik ervoor of erna nog een groep Z
Autumnn schreef:Welkom Binkie! Heb je een foto van jullie als combinatie?
FleurSandro schreef:Ik ben een last-minute inschrijver altijd hahaha zodra het rijden goed gaat wil ik het liefste meteen dat weekend een wedstrijdje rijden![]()
Vaak genoeg me nog op woensdag ingeschreven voor het weekend.
PSvanLot schreef:FleurSandro schreef:Ik ben een last-minute inschrijver altijd hahaha zodra het rijden goed gaat wil ik het liefste meteen dat weekend een wedstrijdje rijden![]()
Vaak genoeg me nog op woensdag ingeschreven voor het weekend.
Dat is wel relaxed als dat kan. Hier zit dan helaas al heel veel vol.
Ik organiseer 5 maandagavond wedstrijden tussen 1600/2100 en daar kan ik 90 combinaties in kwijt. We hebben top bodems waar we 3 ringen kunnen leggen en nog 20x40 buiten en 20x40 binnen losrijden.
Met opening zit het binnen een week vol heb heb altijd rond de 30 reserves op de lijst staan.