Ik vind het ook heerlijk dat je nu een email krijgt ipv moeten refreshen. Nu had ik natuurlijk ook wel heel snel mijn punten terug

DesertOrchid

Hier was het echt vies weer vandaag. Ben benieuwd of zondag de bak goed genoeg is om te filmen
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
xSannee schreef:Uit de antwoorden op FB/whatsapp van de KNHS is gebleken dat de filmpjes binnen een week opgenomen moeten worden. Dus elk weeknummer kun je een nieuw filmpje maken een inleveren.
Dus; 1 tm 6 decemer filmen = inleveren uiterlijk 6 december 23.59u
7 tm 13 december filmen = inleveren uiterlijk 13 decemver 23.59u
Maar het staat inderdaad niet erg duidelijk in de bepalingen.
Xritt schreef:xSannee schreef:Uit de antwoorden op FB/whatsapp van de KNHS is gebleken dat de filmpjes binnen een week opgenomen moeten worden. Dus elk weeknummer kun je een nieuw filmpje maken een inleveren.
Dus; 1 tm 6 decemer filmen = inleveren uiterlijk 6 december 23.59u
7 tm 13 december filmen = inleveren uiterlijk 13 decemver 23.59u
Maar het staat inderdaad niet erg duidelijk in de bepalingen.
Gelukkig ben ik niet de enige die het niet duidelijk vindt. Het zou voor veel mensen best handig zijn als je op bijv 5 dec twee proeven filmt. En een gebruikt voor het event van de 6de. De andere voor het event er na. Of wordt het dan te makkelijk....
tessie98xx schreef:Ik wilde een artikel kopen en een proefje insturen. Maar er komt telkens een rode balk in beeld met ‘we konden ... niet laden, ververs de pagina’. Dit komt bij alles, zowel artikel kopen, proef insturen, bestelhistorie. Meer mensen hier last van?
xSannee schreef:tessie98xx schreef:Ik wilde een artikel kopen en een proefje insturen. Maar er komt telkens een rode balk in beeld met ‘we konden ... niet laden, ververs de pagina’. Dit komt bij alles, zowel artikel kopen, proef insturen, bestelhistorie. Meer mensen hier last van?
Ik had dat vorige week. Toen ben ik even naar https://www.paardrijden.nl/welcome gegaan en daar heb ik opnieuw ingelogd. Dat hielp.
Getup schreef:Voor degene die zich dat afvragen: mijn op 02.12 gekochte artikel lijkt gewoon nog beschikbaar te zijn .
Getup schreef:Voor degene die zich dat afvragen: mijn op 02.12 gekochte artikel lijkt gewoon nog beschikbaar te zijn .
Marjolein schreef:Ik vind het niet zo moeilijk. Je mag van maandag tm zondag 1 proef insturen die je in diezelfde week hebt opgenomen.
linda2008 schreef:een andere vraag; ik print mijn protocollen altijd uit (om te bewaren, you never know). Nu krijg ik deze protocollen op de laptop heel mooi in beeld (op de telefoon staat het een beetje gek allemaal onder elkaar) en er staat een simpele print button bij, maar ik krijg ze niet op A4 formaat waardoor er toch weer tekst onder elkaar valt. Weet iemand hier een oplossing voor?![]()
xRoossie95 schreef:linda2008 schreef:een andere vraag; ik print mijn protocollen altijd uit (om te bewaren, you never know). Nu krijg ik deze protocollen op de laptop heel mooi in beeld (op de telefoon staat het een beetje gek allemaal onder elkaar) en er staat een simpele print button bij, maar ik krijg ze niet op A4 formaat waardoor er toch weer tekst onder elkaar valt. Weet iemand hier een oplossing voor?![]()
Ik vind die nieuwe protocollen sowieso lelijk en niet mooi voor in mijn map. Dus ik typ alles eerst over in een 'oud protocol'. De eventuele onderstreepte dingen zet ik er dan voor, ook onderstreept, en daarna het losse commentaar