Online dressuurproeven rijden, voor deelnemers en juryleden!

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

urosa

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-12-20 17:41

Marieke_483 gefeliciteerd met je winstpunt!

Ik vind het ook heerlijk dat je nu een email krijgt ipv moeten refreshen. Nu had ik natuurlijk ook wel heel snel mijn punten terug :+

DesertOrchid _O-

Hier was het echt vies weer vandaag. Ben benieuwd of zondag de bak goed genoeg is om te filmen

HafNap

Re: Online dressuurproeven rijden, voor deelnemers en juryleden!

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-20 18:55

Ik heb net m’n eerste filmpje via het nieuwe format ingestuurd. Insturen betalen etc. ging in ieder geval makkelijk.
M’n proef was niet spetterend, had met sommige dingen strakker op de letter gemogen. Maar gewoon zelf losgereden, proef gefilmd en daarna lekker gelest. Met het idee we zien wel wat de jury ervan zegt, we leren er sowieso weer van!

PSvanLot

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-20 19:01

Blacksquad schreef:
PSvanLot schreef:
Ideal heeft overal een storing, ik had het bij een ander bedrijf en via een betaalverzoek ook.

Sinds zaterdagochtend al?

Vrijdag avond had ik het al en vanmiddag nog.

Blacksquad

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-20 19:04

Citaat:
Vrijdag avond had ik het al en vanmiddag nog.

Thanks! Wist ik niet, andere betalingen zijn wel gelukt namelijk.

Xritt

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-20 19:26

Kan iemand mij uitleggen welke regel juist is.

Ik lees dat je je aanmeld voor een proef. Bijv van 1 tm 6 dec. Je zou in die week moeten filmen voor het online event. Dus binnen het tijdsbestek dat het online event loopt.

Of mag je ook op 6 dec filmen voor bijv het online event van 6 dec. En een andere proef opnemen voor het online event die start op 7 dec. In de regels staat dat de proef niet ouder mag zijn dan een week. Als ik de proef die ik 6 dec opneem, op 10 dec inlever. Dan valt het binnen de 1 week oude proef. Maar eigenlijk heb ik hem opgenomen in de periode van het online event die ervoor valt :?
Afbeelding

xSannee

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-20 19:29

Uit de antwoorden op FB/whatsapp van de KNHS is gebleken dat de filmpjes binnen een week opgenomen moeten worden. Dus elk weeknummer kun je een nieuw filmpje maken een inleveren.

Dus; 1 tm 6 decemer filmen = inleveren uiterlijk 6 december 23.59u
7 tm 13 december filmen = inleveren uiterlijk 13 decemver 23.59u

Maar het staat inderdaad niet erg duidelijk in de bepalingen.

DesertOrchid

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-20 19:47

Ja ik vind dat met de data ook niet super duidelijk, heb voor mezelf maar als richtlijn genomen 1-6 december, 7-13 december en zo verder. En dan filmen en insturen in diezelfde week.

Net punten terug, gisteravond laat ingestuurd! Superblij verrast met 189 *\o/* , ik had net aan wel of net geen winst verwacht, paard was nogal blij in de galopstukken. Daar dus ook terecht 5-en voor, haha. L2 komt serieus dichterbij, dat heb ik nog nooit eerder gestart, vind het best spannend <<)

HafNap

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-20 20:33

Zo dat is echt lekker snel DesertOrchid! En mooie punten!

Ik heb einde vd middag m’n proef geüpload. Had nog geen proef gekocht/betaald. Kreeg daar een melding van en kon gelijk een proef kopen via IDeal en die meteen gebruiken voor de proef van vandaag. Echt ideaal zo!

Xritt

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-20 20:40

xSannee schreef:
Uit de antwoorden op FB/whatsapp van de KNHS is gebleken dat de filmpjes binnen een week opgenomen moeten worden. Dus elk weeknummer kun je een nieuw filmpje maken een inleveren.

Gelukkig ben ik niet de enige die het niet duidelijk vindt. Het zou voor veel mensen best handig zijn als je op bijv 5 dec twee proeven filmt. En een gebruikt voor het event van de 6de. De andere voor het event er na. Of wordt het dan te makkelijk....

Blacksquad

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-20 20:45

Xritt schreef:
xSannee schreef:

Gelukkig ben ik niet de enige die het niet duidelijk vindt. Het zou voor veel mensen best handig zijn als je op bijv 5 dec twee proeven filmt. En een gebruikt voor het event van de 6de. De andere voor het event er na. Of wordt het dan te makkelijk....

Zou inderdaad handig zijn, maar begrijp het wel eigenlijk van de KNHS. Anders wordt het inderdaad misschien wel heel makkelijk.
Overigens zouden ze het op de site zetten, maar bij deze de reactie van KNHS voor de duidelijkheid :)

Afbeelding

Marjolein

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-20 21:04

Ik vind het niet zo moeilijk. Je mag van maandag tm zondag 1 proef insturen die je in diezelfde week hebt opgenomen.

Ik stuur eigenlijk altijd de proef in op de dag dat hij is opgenomen. Zou niet weten waarom ik zou wachten met insturen. zeker nu je snel een terugkoppeling kan verwachten.

tessie98xx

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-20 00:04

Ik wilde een artikel kopen en een proefje insturen. Maar er komt telkens een rode balk in beeld met ‘we konden ... niet laden, ververs de pagina’. Dit komt bij alles, zowel artikel kopen, proef insturen, bestelhistorie. Meer mensen hier last van?

xSannee

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-20 00:13

tessie98xx schreef:
Ik wilde een artikel kopen en een proefje insturen. Maar er komt telkens een rode balk in beeld met ‘we konden ... niet laden, ververs de pagina’. Dit komt bij alles, zowel artikel kopen, proef insturen, bestelhistorie. Meer mensen hier last van?

Ik had dat vorige week. Toen ben ik even naar www.paardrijden.nl/welcome gegaan en daar heb ik opnieuw ingelogd. Dat hielp.

tessie98xx

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-20 00:46

xSannee schreef:
tessie98xx schreef:

Ik had dat vorige week. Toen ben ik even naar https://www.paardrijden.nl/welcome gegaan en daar heb ik opnieuw ingelogd. Dat hielp.

Top, dankje! Dat hielp inderdaad. Heb zojuist een video ingestuurd :j

Getup

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-20 08:08

Voor degene die zich dat afvragen: mijn op 02.12 gekochte artikel lijkt gewoon nog beschikbaar te zijn .

_Anneruth

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-20 08:33

Getup schreef:
Voor degene die zich dat afvragen: mijn op 02.12 gekochte artikel lijkt gewoon nog beschikbaar te zijn .

Naar mijn idee is dat ook logisch. Zolang je je gekochte artikel maar niet 2x per week inzet, kan je lijkt mij gewoon artikelen kopen en ze op elk willekeurig moment inzetten. Zolang je maar aan de spelregels voldoet van 1x per week filmen en film niet ouder dan een week.

Ik zou alleen met dit concept niet zo snel artikelen op voorraad kopen omdat het niet nodig is.

Texas02

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-20 08:43

Ik zou pas kopen nadat ik gefilmd heb denk ik.. Nu kan dat, en stel dat er iets tussen komt wat langere tijd gaat duren..

Getup

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-20 09:31

Zou ik ook doen. Maar was mn online debuut en vanaf aanvraag tot aanmelding ging niets zoals t moest. Wilde t uitproberen en ja, het werkt :D .

Leek mij op zich ook logisch, dat je kunt kopen en gebruiken wanneer je wilt. Maar nu weet ik het zeker :7

saltshaker23

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-20 10:17

Ik heb mijn eerst filmpje met de nieuw system zaterdag avond ingeleverd, maar steeds geen uitslag. Dat was okay geweest, als ik niet had gezien dat zo veel mensen een heel snel uitslag hebben gehad :P

Queelens

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-20 10:21

Hier zaterdagavond ingeleverd en gisterenavond punten terug. De eerste keer dat ik mezelf (een stuk) hoger had punt dan de jury.. maar in general met commentaar klopt het wel. Als ze overal net een half puntje lager geven zit je al snel op 10pt verschil..

urosa

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-12-20 10:48

Queelens, jammer dat het toch wat tegenviel, wat waren je punten? En 10 punten verschil lijkt veel, maar kun je toch inderdaad al snel hebben, ook voor een zelfde soort proef bij verschillende juryleden.

Sott, snap ik hoor! Hopelijk hoef je niet meer lang te wachten.

Getup schreef:

Gelukkig!

Marjolein schreef:
Ik vind het niet zo moeilijk. Je mag van maandag tm zondag 1 proef insturen die je in diezelfde week hebt opgenomen.

Ik vind het ook logisch. KNHS kan beter de zin weg halen dat je filmpje een week oud mag zijn. Dan zijn ze er ook :+

En het is nu, vind ik, ook niet meer logisch vooraf te kopen inderdaad.

Queelens

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-20 10:50

178,5 en ik had zelf ca 190 verwacht :=
Even slikken en weer doorgaan _O-

linda2008

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-20 10:55

Marieke, gefeliciteerd met je winstpunt! :)

Desert, gefeliciteerd, mooie score :)

Getup, dat is fijn om te horen! Hoewel het de woorden van KNHS zelf wel tegenspreekt, maar ik zou het ook gek vinden als iets zomaar verloopt waar je voor betaald hebt, en er nergens een melding staat dat het maar X-houdbaar is :P

Queelens, oei dat is wel een groot verschil. Maar wat je zegt; als een jury bij ieder onderdeel 0,5 lager zit dan jijzelf, tikt het wel hard aan natuurlijk... jammer! op naar de volgende :j

een andere vraag; ik print mijn protocollen altijd uit (om te bewaren, you never know). Nu krijg ik deze protocollen op de laptop heel mooi in beeld (op de telefoon staat het een beetje gek allemaal onder elkaar) en er staat een simpele print button bij, maar ik krijg ze niet op A4 formaat waardoor er toch weer tekst onder elkaar valt. Weet iemand hier een oplossing voor? :o :=

xRoossie95

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-20 11:11

linda2008 schreef:
een andere vraag; ik print mijn protocollen altijd uit (om te bewaren, you never know). Nu krijg ik deze protocollen op de laptop heel mooi in beeld (op de telefoon staat het een beetje gek allemaal onder elkaar) en er staat een simpele print button bij, maar ik krijg ze niet op A4 formaat waardoor er toch weer tekst onder elkaar valt. Weet iemand hier een oplossing voor? :o :=

Ik vind die nieuwe protocollen sowieso lelijk en niet mooi voor in mijn map. Dus ik typ alles eerst over in een 'oud protocol'. De eventuele onderstreepte dingen zet ik er dan voor, ook onderstreept, en daarna het losse commentaar :')

linda2008

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-20 11:19

xRoossie95 schreef:
linda2008 schreef:

Ik vind die nieuwe protocollen sowieso lelijk en niet mooi voor in mijn map. Dus ik typ alles eerst over in een 'oud protocol'. De eventuele onderstreepte dingen zet ik er dan voor, ook onderstreept, en daarna het losse commentaar :')

Ja dat zou ik liefst ook doen, alleen weet ik niet of KNHS daar genoegen mee neemt als je ze ooit nodig hebt als bewijsstuk... ? :=