Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
manubres schreef:Uhh...Canon...volgens mij heb ik dit niet geschreven...
En als dat wel zo is dan ben ik het niet met mezelf eens!
Janine1990 schreef:Tilmar schreef:Ik heb er, als jurylid, nog niks van gehoord!
Ik zou het best willen doen, je kan lekker op je gemakje kijken, opname stopzetten en iets opschrijven en zelfs terugspoelen om nog eens te kijken.
Ben erg benieuwd!
Klinkt alsof het tegelijk ook nog eens heel leerzaam is voor jullie als jury. Met betrekking tot het herkennen en in de toekomst makkelijker de juiste afweging te maken!
Maaike_Ma schreef:KNHS-directeur Theo Fledderus heeft aangegeven dat de KNHS niet van plan is om haar actieve wedstrijdruiters te compenseren voor het feit dat ze betaald hebben voor een startpas die in deze coronatijden niet gebruikt kan worden. Kritische KNHS-leden denken daar wellicht anders over. Dat werpt de vraag op hoe we met deze verliespost om moeten gaan. Ligt het risico bij de ruiters, nu de KNHS uit overmacht de wedstrijden heeft stilgelegd? Lees op Horses Premium wat amazone Linda Verwaal, eigenaar Hanneke Hegeman en KNHS-directeur Theo Fledderus daar van vinden.
Dispar_Vulgo schreef:rozebadeend schreef:Ik heb contact gehad met de KNHS, deze week is er getest, en het zal waarschijnlijk volgende week live gaan!
Beetje jammer dat er dan toch deze week eerst werd gezegd.
En dat ze niet even een update geven hierover. Scheelde ze een hoop mailtjes en telefoontjes denk ik!
Suprice_Iris schreef:Het platform is al in de lucht! Paardrijden.nl, in de app store en online.
Merkte alleen dat inschrijven nog niet mogelijk is, dus daar moeten we nog even mee wachten. Inlezen kan gelukkig al wel!
ninne1 schreef:punt 5: als je bijvoorbeeld een dichte bak hebt met een muur achter de C mag de filmer voor de C staan.
punt 7: dit kan je goed in het filmpje zien. Punt 5 trouwens ook
https://paardrijden.nl/watch/24
NadjaNadja schreef:ninne1 schreef:punt 5: als je bijvoorbeeld een dichte bak hebt met een muur achter de C mag de filmer voor de C staan.
Het gaat mij vooral om de zinnetjes "Let er als deelnemer dan wel op dat je de hoeken bij de korte zijde bij C zo rijdt dat er gefilmd kan worden" (hoe moet je ze dan rijden?) en "zorg ervoor bij het filmen dat altijd driekwart van de rijbaan te zien is" (hoe film je dan bijvoorbeeld de hoeken bij C?".
Het uit het hoofd leren heeft denk ik te maken met de maximale 2 personen die ze aanhouden. Als 1 rijdt en 1 filmt, is er niemand meer over om te lezen.
NadjaNadja schreef:ninne1 schreef:punt 5: als je bijvoorbeeld een dichte bak hebt met een muur achter de C mag de filmer voor de C staan.
Het gaat mij vooral om de zinnetjes "Let er als deelnemer dan wel op dat je de hoeken bij de korte zijde bij C zo rijdt dat er gefilmd kan worden" (hoe moet je ze dan rijden?) en "zorg ervoor bij het filmen dat altijd driekwart van de rijbaan te zien is" (hoe film je dan bijvoorbeeld de hoeken bij C?".
Het uit het hoofd leren heeft denk ik te maken met de maximale 2 personen die ze aanhouden. Als 1 rijdt en 1 filmt, is er niemand meer over om te lezen.