Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
)
rien10 schreef:100 % mee eens, en dat laatste geldt voor mij ook. Maar het is blijkbaar leuker om mensen stelselmatig in een bepaalde hoek te duwen en allerlei aannames te doen, in plaats van een discussie te voeren op inhoud en andermans visie te respecteren.Het argument "omdat ik het wil" en "omdat het mijn paard is" gaf ik aan omdat iedereen het zelf beslist.
Ook ik beslis het zelf. En die van mijn wordt niet getraind. En ja, ik ga er inderdaad van uit dat er een aantal mensen zijn die denken dat ik dat wel doe met die hitte. Niet dus.
rien10 schreef:Het argument "omdat ik het wil" en "omdat het mijn paard is" gaf ik aan omdat iedereen het zelf beslist.
Ook ik beslis het zelf. En die van mijn wordt niet getraind. En ja, ik ga er inderdaad van uit dat er een aantal mensen zijn die denken dat ik dat wel doe met die hitte. Niet dus.
Nouvel schreef:Wat een toestand wordt het hier nu![]()
Als iedereen doet wat ‘ie denkt dat het beste is, maar niet op wedstrijd gaat met die hitte, is het klaar lijkt me toch...![]()
Van een ritje ‘s morgens of ‘s avonds krijgen ze niks, mits met beleid, van een eind in de trailer zullen ze niet blij worden...
Volgens mij zijn de meeste het dan met elkaar eens toch?
En geef je je paard deze week vrij omdat je het te heet vindt om er op te stappen, ook prima toch!
ElviraKelan schreef:Gezonde verstand gebruiken en kijken naar je paard
Niemand is dit soort temperaturen gewend. Daarnaast kunnen paarden minder goed warmte afvoeren.
Benzz schreef:ElviraKelan schreef:Gezonde verstand gebruiken en kijken naar je paard
Niemand is dit soort temperaturen gewend. Daarnaast kunnen paarden minder goed warmte afvoeren.
Ik heb hier best wat paarden staan en die hebben geen stress. De honden ook niet en de mensen ook niet.
Hoe dacht je dat paarden dat vroeger in de woestijn deden?
Nicky1963 schreef:Het moderne (sport)paard daarentegen is verder verwijderd van dergelijke natuurlijke omstandigheden en deze paarden kun je niet met elkaar vergelijken vind ik.
.