Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73
Laura_Zodine schreef:Hehe op eventing wedstrijd laatst was er een dressuur ring met daarom heen: Een treinspoor met snelle treinen, voorbij crossende combinaties, spetter geluiden vanaf de waterbak, terras met publiek incl kinderen en honden. Niemand had er veel last van in de proef (losrijden was ernaast dus ze hadden het wel weer gezien) Maar dat zijn ook niet allemaal dressuurpaarden/ruiters natuurlijk.
Dressuurpaarden zijn niet zo veel anders dan eventingpaarden, maar dressuurruiters lijken dat weleens te vergeten

de ereronde in de springring tijdens een dressuurproef met mijn vorige paard stond ook altijd garant voor allerlei oefeningen die niet in het boekje stonden. Wissels om de pas, passage, piaff... echt leuk maar wordt niet gewaardeerd in een m proef. Kreeg er geen bonuspunten voor. Eline91 schreef:Laura_Zodine schreef:Hehe op eventing wedstrijd laatst was er een dressuur ring met daarom heen: Een treinspoor met snelle treinen, voorbij crossende combinaties, spetter geluiden vanaf de waterbak, terras met publiek incl kinderen en honden. Niemand had er veel last van in de proef (losrijden was ernaast dus ze hadden het wel weer gezien) Maar dat zijn ook niet allemaal dressuurpaarden/ruiters natuurlijk.
Hehe, grappig tochDressuurpaarden zijn niet zo veel anders dan eventingpaarden, maar dressuurruiters lijken dat weleens te vergeten
, is dit ook een erg mooie:Lithya schreef:"De jury keek niet". In dit geval echt waar. Kreeg zelfs vijven op de onderdelen die ik bewust oversloeg. En dat waren er best wat.
. Gelukkig is het ons gelukt om de wesp weer uit de auto te werken voor de volgende proef
Gruis schreef:Lithya schreef:"De jury keek niet". In dit geval echt waar. Kreeg zelfs vijven op de onderdelen die ik bewust oversloeg. En dat waren er best wat.
Jeeee dat is ook wat, welke klasse? Wat zit zo'n jury dan te doen? Verder is er ook niet veel te zien vanuit je auto op zo'n concoursterrein toch

Jetta_2015 schreef:Haha vorige paard had in de ring staan plassen precies op de ac lijn... mijn uitgestrekte draf resulteerde dus in slootje springen... :-P