Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73
Patricia_86 schreef:Felicxa schreef:Ik moet het voor mijn examen leren en ik zal voor de ritjes in het bos ook wel eens met 1 hand rijden omdat dat dat lekker rijdt (vind ik persoonlijk). maar verder. Mweh
Waarom zo moeilijk doen als het ook makkelijk kan.
Als je eenmaal achenbach onder de knie hebt is het ook makkelijk![]()
Dan is het net als fietsen, verleer je niet en doe je automatisch
Daarbij ben ik meestal op zondag (lesdag) behoorlijk moe, dat helpt ook niet echt mee.
Ruiter1997 schreef:Ben ook op zoek naar een bijrijdpaard. En zou ook heel graag springconcoursen willen gaan rijden daarmee. Af en tie zijn er wel eens springconcoursjes op de manege, maar zou me graag verder willen ontwikkelen. Zou zo gaaf zijn, maar helaas nog niemand gevonden in de buurt..
Yom schreef:Mijn dochter gaat juist een ZZ springpaard leasen om te gaan dressuren![]()
Gelukkig zou het paard ook redelijk wat dressuuroefeningen onder de knie hebben.
Maar blijf zoeken en rondvragen, kijken op leasehorses.nl en MP enz en dan zal het een keer gaan lukken om iets te vinden
Helaas heb ik zelf niet het geld om naast de kosten van lessen en (op den duur) wedstrijden, ook nog eens een grote bijdrage te betalen, dus leasen gaat niet voor mij. Op dit moment ben ik druk op zoek naar werk, maar als veertienjarige is dat nogal lastig en met mijn krantenwijkje gaat dat gewoon echt niet lukken.Ruiter1997 schreef:Ben ook op zoek naar een bijrijdpaard. En zou ook heel graag springconcoursen willen gaan rijden daarmee. Af en tie zijn er wel eens springconcoursjes op de manege, maar zou me graag verder willen ontwikkelen. Zou zo gaaf zijn, maar helaas nog niemand gevonden in de buurt..
Desiree_2001 schreef:Ik heb helaas niets meer gehoord over het koppeltopic, dus ik neem aan dat dit gewoon via de bokt markt moet.
Urielle schreef:Desiree_2001 schreef:Ik heb helaas niets meer gehoord over het koppeltopic, dus ik neem aan dat dit gewoon via de bokt markt moet.
Excuses, het is er tussendoor geslopen. Omdat er op andere plaatsen op Bokt ook dergelijke initiatieven zijn mogen jullie dit topic ook gebruiken voor het koppelen van ruiters en eigenaren![]()
Nogmaals sorry dat ik niet gereageerd heb, niet netjes en niet professioneel.
. Ze is nog niet wedstrijd klaar dus komende tijd eerst thuis trainen en van de winter wat bb starten

CuteApplePie schreef:Gaaf paard heb je daar zeg, paardjes123!
Desiree, is een krantenwijk oid niet iets voor je? Ik ben ook erg vroeg met kranten lopen begonnen, ik geloof dat ik 12 was. Stond danwel op mijn zus haar naam ivm de leeftijd, maar ik kreeg al t geld
Bij armada varieerde het tussen de 40 en 100 euro in de maand, aanrader om daar eens te kijken of z iets open hebben bij jou in de buurt!
Ik heb helaas ook nog geen paard gevonden waar wedstrijden rijden mee mogelijk is, tot die tijd vermaak ik me prima met het springen op stal met een erg leuke pony maar zal ik altijd nog mijn ogen open houden voor paarden waarmee wedstrijden rijden mogelijk is

paardjes123 schreef:Ik heb zelf maar weer een paard gekocht. Ze is nog niet wedstrijd klaar dus komende tijd eerst thuis trainen en van de winter wat bb starten
Erg blij met haar
[ [url=m/vzC6Lx.jpg]Afbeelding[/url] ]
kwpn gefokt of helemaal appaloosa?
Ben gevraagd door de eigenaar nadat ik een poosje gebruik heb gemaakt van hun rijbak om in te rijden met een verzorg shetlander. Voor die pony werd ik echt te groot en een paar weken later zaten ze opeens bij mij aan de keukentafel met de vraag of ik hun pony zou willen rijden. Daar zeg je geen nee tegen en inmiddels rijd ik de pony al 5 jaar en rijd ik bijna 3 jaar wedstrijden. Eigenaar gaat niet mee op concours, ik ga gewoon samen met mijn moeder en we maken gebruik van hun trailer. Lessen/wedstrijden enz betaal ik zelf, goed passend tuig betalen hun en de kosten van de ijzers delen we. Echt super geregeld dus