Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73
vonneke schreef:Het rijden in zomer of regentenue is vrij. Je mag hier zelf in beslissen.
Het lijkt van belang dat de kleur niet afleidend is voor de prestatie en dat deze vrij aansluitend zit.
Ikzelf heb eenmalig in een regenjack van Kingsland gestart. Totaal geen ventilatie, geen goed idee dus haha
Caesar schreef:Je hebt tegenwoordig van die hele fijne jacks:
https://www.google.nl/search?q=doorzich ... Oh-xr9M%3A
Of je er echt een uur in kunt trainen weet ik niet, maar goed, nat is ook geen pretje!
Luz_ElenaE schreef:En als je een groot concours start kan je in 2 klasses meerijden voor de prijzen. Meerdaags concours bijv. In de lage klasse rijden voor de prijzen en in de hoge voor de wp (moet je niet 65% rijden anders ben je er snel doorheen) ik zie er mogelijkheden in!
Michelle77 schreef:[naam] schreef:Het rijden in zomer of regentenue is vrij. Je mag hier zelf in beslissen.
Het lijkt van belang dat de kleur niet afleidend is voor de prestatie en dat deze vrij aansluitend zit.
Ikzelf heb eenmalig in een regenjack van Kingsland gestart. Totaal geen ventilatie, geen goed idee dus haha
Heb bijvoorbeeld een fijn regenjack van Anky. Paarsig... En een creme/snakeprint ook anky. Heb eigenlijk geen zin er wat voor te kopen.
Nou ben ik gewoon voorstander van mijn tenue maar als het echt hoost vd regen vind ik het wel fijn dat je niet doornat wordt.
Caesar schreef:Luz_ElenaE schreef:En als je een groot concours start kan je in 2 klasses meerijden voor de prijzen. Meerdaags concours bijv. In de lage klasse rijden voor de prijzen en in de hoge voor de wp (moet je niet 65% rijden anders ben je er snel doorheen) ik zie er mogelijkheden in!
Dat is dus precies hetgeen wat ik het grote nadeel vind aan deze regeling... leuk als de helft van je L1 deelnemersveld al geklasseerd is in het L2 en dus de prijzen voor je neus wegkaapt
Citaat:Kan ik nu zelf bepalen wanneer ik zonder rijjasje rijdt en ben ik dan ook vrij in wat ik draag?
Tijdens outdoorwedstrijden is die keuze nu inderdaad aan jou zelf als ruiter. Je bent alleen niet helemaal vrij in welke kleding je draagt tijdens de wedstrijd. De eisen die aan wedstrijdkleding worden gesteld blijven hetzelfde. Kijk daarvoor in artikel 117 van het dressuurreglement.

Iris965 schreef:Dus als ik het goed begrijp mag je nu 2 klasses starten op 1 wedstrijd?
Mag je dan ook 4 proeven rijden op 1 wedstrijd?
Ik ben echt heel benieuwd naar de proeven Evelijn schreef:Ik ben heel benieuwd of de boekjes daadwerkelijk morgen in de winkel liggen.
Van het weekend naar Beilen geweest voor uitleg maar daar mochten niet eens de nieuwe proeven echt gereden worden... zaten aanpassingen in zodat het niet op het origineel leek want ze waren pas vanaf maart beschikbaar... beetje raar van de KNHS.
Evelijn schreef:Ik ben heel benieuwd of de boekjes daadwerkelijk morgen in de winkel liggen.
Van het weekend naar Beilen geweest voor uitleg maar daar mochten niet eens de nieuwe proeven echt gereden worden... zaten aanpassingen in zodat het niet op het origineel leek want ze waren pas vanaf maart beschikbaar... beetje raar van de KNHS.
Evelijn schreef:Het was druk in Beilen... maar heb niks gehoord wat ik niet op internet gelezen had. Voor de proeven hadden ze ook combinaties die het niveau niet allemaal even gemakkelijk aankonden en dat was wel beetje jammer. Dan let je meer op de fouten dan op wat er nou daadwerkelijk gevraagd wordt in de proef.