Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73
( na onze blessure van 3 maanden)
nooit van gehoord
ben benieuwd
Suzanne F. schreef:LovesKim schreef:Even een domme vraag: Die wedstrijden die op de tv komen, zijn toch ook GP? Waarom rijden jullie daar dan niet bij of heeft dat te maken met inschrijfgeld etc?
Dat zijn internationale Grand Prix's. Als je heel goed bent in de gewone Nederlandse GP, dan mag je internationaal gaan starten en mag je Nederland vertegenwoordigen. Dan word je afgevaardigd in een landenteam. Dat kunnen 'gewone' internationale wedstrijden zijn maar ook de belangrijke internationale wedstrijden zoals WEG, EK en OS. Maar daarvoor moet je echt heel goed zijn. Alleen de allerbeste van Nederland mogen in het landenteam van een WEG, EK of OS.
Ik woon in Gastel bij Maarheeze
Ligt vlakbij. LovesKim schreef:Maar ik vroeg het me toch even af hoe je van de Grand Prix op dat 'niveau' kan komen, want in feite is het wel dezelfde proef toch?
Suzanne F. schreef:LovesKim schreef:Maar ik vroeg het me toch even af hoe je van de Grand Prix op dat 'niveau' kan komen, want in feite is het wel dezelfde proef toch?
Door hele hoge punten (percentages) te rijden. Met net een winstpunt rijd je je nooit in het kader. Je zal eerder tegen de 3 winstpunten aan moeten rijden wil je bij de groep gaan horen die op TV komt.
Zal wel veel geld in moeten zitten dan gok ik. LovesKim schreef:Aah, dat zorgt voor opheldering.Zal wel veel geld in moeten zitten dan gok ik.