Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73

pitbullgup schreef:Nog niet... Bij de eerste heb ik mn laatste wedstrijd met 21weken gereden en tot 30 thuis t rijden vol gehouden. Maar voel me nu wat fitter dus hopelijk houden we het weer lang vol

vind ze vast niet erg haha. Vorige keer zat ik er 3wkn na de bevalling weer op dus als dat nu ook is kunnen we misschien nog laatste wedstrijdje buiten seizoen mee pikken
De vorige keer zeiden ze dat het alleen het kootringbandje + vliesje was die kapot waren en dat we in principe na 5 weken weer aan het werk konden, helaas bleek dit keer dat toch ook de banden van de pees naar de kogel een flinke klap hadden gehad, ze niet meer kapot maar wel behoorlijk opgezet, ze liep op het harde en zachte gewoon goed alleen, door de buigproef kwam ze nog niet helemaal heen.
krijg dan vervolgens voor de uitgestrekte draf wel een zeven, dus dat ik ook gewoon voldoende... Blijft een lastig onderdeel 
zo kan ik nog niet op wedstrijd, maar ben er zelf toch al heel blij mee 
Mijn uitgestrekte en middendraf zijn dus hetzelfde 

denk dat ik gewoon toe moet werken naar nog ruimer in de uitgestrekte draf zodat de verschillen duidelijker gemaakt kunnen worden.