Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
vonneke schreef:Proficiat Ullie
Ik ben vandaag ook weggeweest. Binnen losrijden en de proeven op super goede bodems buiten.
Losrijden ging geweldig echt zo fijn eraan. Eigenlijk net wat te lang erop. Het liep wat uit. Toen ik de ring in moest pijpenstelen regenen. Vos ging je eerste instantie echt niet linksom hihi.
Maar hij bedacht zich en liep twee fijne proeven. Twee keer tweede met 200 en 201
aniek_joefy schreef:Succes vandaag!
Ik ben helaas gisteren niet gestart. Mijn pony heeft donderdagavond/nacht zware koliek gehad. Godzijdank heeft hij het gered maar ik vond het niet eerlijk tegenover hem om hem al weer mee te nemen op wedstrijd.
Nu gaat het gelukkig weer goed met hem, gisteren een rustig bosritje gedaan.
Jeetje wat ben ik geschrokken... Het was een hele heftige nacht.
Ik ga me zo inschrijven voor de volgende selectie over 2 weken. Wel erg balen dat ik de selectie gemist heb, maar de gezondheid van mijn pony gaat boven alles.
sannedeedee1 schreef:Vandaag ging best goed! Punten vielen me erg tegen, 191 en 195, de gene die 1e was, kende de jury, tja... zo kan ik het ook!
De jury zat al in de kantine, en dat meisje kwam naar de jury toe en begon over de jury haar paard, en of die al wat braver was enz.
Terwijl ik mijn proef beter reed als zij (heb mijn proef terug gekeken) , had zij veel meer punten! Uiteindelijk toch 2x 2e, maar ach volgende week naar Putten, en dan een grote groep (rijd tegen 18 andere) hopen dat dat beter gaat!
aniek_joefy schreef:Ja, ik was zeker heel erg geschrokken! Ook omdat hij maar niet opknapte na pijnstillers enz.
Ik heb net wel gereden, en hij liep helemaal super! Gewoon weer de oude
Altijd vervelend als het zo uitloopt en je er dan zo lang op zit... Maar het gaat de goede kant op met jullie! Komt vast helemaal goed!
Ik ga vanmiddag denk ik nog met m'n kleine pony bosritje doen, en met de pony van m'n zus (zit in Griekenland dus rijd ik hem nu even)
sannedeedee1 schreef:Vandaag ging best goed! Punten vielen me erg tegen, 191 en 195, de gene die 1e was, kende de jury, tja... zo kan ik het ook!
De jury zat al in de kantine, en dat meisje kwam naar de jury toe en begon over de jury haar paard, en of die al wat braver was enz.
Terwijl ik mijn proef beter reed als zij (heb mijn proef terug gekeken) , had zij veel meer punten! Uiteindelijk toch 2x 2e, maar ach volgende week naar Putten, en dan een grote groep (rijd tegen 18 andere) hopen dat dat beter gaat!
vonneke schreef:sannedeedee1 schreef:Vandaag ging best goed! Punten vielen me erg tegen, 191 en 195, de gene die 1e was, kende de jury, tja... zo kan ik het ook!
ik ken ook vaak genoeg ruiters en amazones die ik jureer en welke naderhand wat komen vragen.
Heb je haar proef ook nog eens teruggekeken?
Vind het altijd makkelijk zeggen dat het veel beter was dan dat van een ander