Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
kleinvosje schreef:Dat gebeurt nu vaak al Esther, secretariaten draaien daardoor overuren.
_Esther_87_ schreef:Maar is het dan zo dat eerst de schrijvers de punten op een protocol zetten, en het secretariaat dan alle punten moet overnemen op de pc? Dat is toch hartstikke veel werk? En meer kans op fouten lijkt me als je 30 cijfers moet overnemen ipv alleen het totaal?
Ik weet niet hoe het allemaal werkt hoor, nog nooit secretariaat gedaan maar dit klinkt wel heel dubbel?
germie schreef:Maar deze zijn al besteld en betaald in 2010. Ik ben al tijden niet meer gestart en er was toen nog niets van bekend. Ze hebben een waarde, dus dat geld wil ik dan ook terug natuurlijk.
Er zal een overgansperiode moeten komen van zeg maar 2 of 3 jaar zodat je coupons op kunt maken. En dat je dus zelf kunt kiezen of je start met coupons of met de pas.
antje_vip schreef:Volgens mij is dit geen onvoorziene omstandigheid, aangezien ze er al een heule tijd mee bezig zijn.
Maar hoe gaat het dan met de beoordeling, met een laptop het juryhokje in?
LiiNd_Y schreef:fijn er heb paar weken geleden nog 16 besteld...en zo veel rijd ik niet meer dit jaar...
de punten worden op een geprinte protocol geschreven dan?
Fitzroy schreef:Ik dacht dat ieder secretariaat al verplicht was om de punten afzonderlijk in te voeren. Dat is mij tenminste door meerdere secretariaten verteld. Vaak doen ze dat dan ook met zijn tweeën, de één leest voor en de ander voert in.
malloesje schreef:Wij hebben per punt ingevoerd, is veel werk maar zo hoort het dan denk ik. Gewoon met 2 man aanzitten, 1 lezen ander typen.
kleinvosje schreef:marjolein_el schreef:nou het lijkt me hartstikke onhandig, geef mij maar lekker startcoupons. Heb ze alleen nog wel nodig, weet iemand hier of je ook kleinere setjes kunt kopen?
Als je goed gelezen hebt in dit topic, zijn ze alleen maar te bestellen als kleinere sets per 1 oktober...