Amaryllis schreef:Sjongejongejonge.. Wat een zeur-volk hier.. Waar maak je je druk om? Een kur is een vrije opdracht met standaard allerlei verplichte onderdelen. Daarnaaast krijg je de ruimte om de sterke punten van je paard beter naar voren te laten komen.. Gohm die sterke punten zijn bij Rath dezelfde als bij Gal! Dat Rath er voor gekozen heeft een zelfde soort kur te ontwerpen is daarom alleen maar logisch. Laat die jongen toch lekker genieten van dat toppaard, op zijn manier. Als hij "veilig" wilt beginnen met deze kur is dat zijn keuze en niet die van het publiek. Want als het aan het publiek zou liggen (zoals hier) zou Rath niet eens een kur mogen rijden omdat er mensen nogsteeds in de waan van complottheorien en terugkoopacties geloven..
Get over it en ga verder. Ik gun Rath grote successen met Totilas, en dat is ook vooral om het paard wat ik zo geweldig vindt. Maar voor Rath is dit de ultieme droom om mee te rijden met de grote namen, en ik gun zi'n iemand die droom. Met of zonder gejatte kur.
Helemaal mee eens.