En natuurlijk zijn kleine drukke inrijterreinen, slechte wedstrijdbanen en je pony die opeens overal van schrikt vrij frustrerend.
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Mer123 schreef:Ik vind het verschrikkelijk als je geen ruimte hebt om los te rijden, en dat het ineens enorm in of uitloopt zodat je er te kort of juist veelste lang op zit.
Ook is het frusterend dat als je denkt dat je goed gereden hebt je kei weinig punten hebt, of net andersom:P

. Sky_As schreef:ik vind het irritant dat je het verschil in dressuur en springen zo goed merkt op wedstrijd...springen is veel gezelliger (zeg ik, als dressuurruiter) en ook veel loyaler tegenover elkaar!
de helft van de dressuurruiters gunt de ander het licht in de ogen niet (niet allemaal!)
maaikedewit schreef:ik vind het frustrerend als andere ruiters heel acociaal je voor je sokken gaan rijden, ik rijd op een paardje dat een aardig tempo heeft, sommige ruiters gaan opeens vlak voor je met hele slome paarden, ze nemen dan ook niet afstand ofzo..
En voorderest zowiso als er wat fout gaat door de stress ofzo..

Sky_As schreef:ik vind het irritant dat je het verschil in dressuur en springen zo goed merkt op wedstrijd...springen is veel gezelliger (zeg ik, als dressuurruiter) en ook veel loyaler tegenover elkaar!
de helft van de dressuurruiters gunt de ander het licht in de ogen niet (niet allemaal!)
. 

)