Ayasha schreef:_sparta_ schreef:Als ze hem op een wedstrijd niet korter pakt dan die 1e foto, dan ligt ze al op haar gat voordat ze hem op maat heeft als het paard belsit iets te gaan doen. Maar dat lees jij dan weer niet. Dus niet erg dat je vertrekt. Kiwiko kan ook wel voor haar zelf praten heb ik het idee. Heeft ze jou handje vast niet voor nodig.
Nog een keer; KiWiKo kan misschien daadwerkelijk zitten, daar kom jij dan misschien te kort dat jij dat steeds oppert?Denk dat je ipv je bezig te houden met mij te verwijten dat ik niet lees enz beter aan jezelf kan werken wb lezen.
Want alles wat je hier vraagt en oppert is echt al 20 keer op geantwoord en gezegd hoe het echt zit ipv jouw verzinsels.
Ik ben er van overtuigd dat KiWiKo voor zichzelf kan praten maar die onzin die jij om kraamt gaan mijn haren van overeind staan... Ik kan het zelfs niet laten om toch nog te reageren.
Vind je het erg dat ik jou over vindt komen als een 19 jarige die wat laat in de puberteit is en daarom zo stuitert om niets? En nog veel moet leren? Kiwiko komen er wel uit denk ik zo. Laat het topic maar gaan als je haren er zo van overeind gaan staan.

Denk dat je ipv je bezig te houden met mij te verwijten dat ik niet lees enz beter aan jezelf kan werken wb lezen.
Want alles wat je hier vraagt en oppert is echt al 20 keer op geantwoord en gezegd hoe het echt zit ipv jouw verzinsels.