Ik denk dan in wargea.
Leuk!
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

_Marinke_ schreef:Ik probeer er in Luttenberg bij te zijn als toeschouwer! Lijkt me wel leuk om te zien. Dan zie je zeker niet hoe de beoordelingen gaan etc? Ben daar ook wel benieuwd naar! Wil dan dit jaar en volgend jaar daar gaan kijken, en dan wellicht in 2012 mee doen, maar dat is nog zooooo ver weg
KarinvdM schreef:Waarom?
Ik heb daar een keer gereden, niet dat dat een succes was, maar dat lag niet aan de kwaliteit van de bodem.
Wel vond ik vervelend dat de losrijring van het springen naast de losrijring van de Pavo lag.
Wanted2003 schreef:Ik ben ook eens in Luttenberg geweest, toen was het losrijden echt vreselijk klein. Verder was de ring prima hoor.
)Wanted2003 schreef:Met dat laatste gedeelte kan ik in komen hoor. Maar dat over bulten lopen, tsja daar heeft dan toch iedereen last van? Ik rijd met mijn jonge paard geregeld wedstrijden op gras en dan is de bodem ook niet altijd even fijn en vlak, doe je niks aan, gewoon doorrijden. Kwaliteit ziet de jury daar echt wel doorheen. En anders neem je toch de binnenhoefslag?
het gaat immers om heuvelop/af (in de lengte, niet in de breedte), dus als je een meter opschuift loop je nog steeds met dezelfde daling/stijging.