Wedstrijd Bloopers

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

wietse1905

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-10 21:21

Ik heb ooit eens een oefen cross gereden waarbij mijn paard met een topsnelheid door het parcours vloog ( ze was een beetje enthousiast) waardoor ik zo bezig moest om haar terug te nemen dat ik niet meer wist waar ik eigenlijk was in het parcours en dus de weg kwijt was zodat kijkende mensen me moesten zeggen waar ik heen moest. Ging echt nergens meer over, wel een toptijd gereden :)

sabrina1983

Re: Wedstrijd Bloopers

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-10 23:37

-Ik ben ooit eens een keer uit mijn witte rijbroek gescheurd tijdens het losrijden. Mijn vader is toen naar huis gecrosst om een andere te halen... en was net op tijd terug voor mijn tweede proef. ( 1e proef met veligheidsspeld in mijn broek gereden....)

-Een oefenparcour moeten springen en er dan achter komen dat je je hoofdstel vergeten bent......

M_erell

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-10 16:51

1e parcours springen was voorbij, ging heel goed.
dan het 2e parcours: Speel je spel. Ik had geen parcours in mijn hoofd en ging maar gewoon wat rijden. Het ging helemaal fout; pony ging keihard en was niet meer over een hindernis te sturen, uiteindelijk 360 punten gehaald, toen de bel ging moest ik snel naar de pionnen. als ik door de pionnen heen was geweest stopte de tijd. Snel racen natuurlijk en pony wilde natuurlijk ook wel. we hadden een tijd van 52 sec. maarja dan moet je natuurlijk nog weer terug naar stap en het parcours verlaten maarja hoe krijg je een pony die heel graag wil galopperen terug naar de stap? niet dus. op een gegeven moment dacht ik, ik zit het wel gewoon uit maarja er was geen stoppen aan. toen maar plan b: volte. dat ging ook niet helemaal goed want er stonden hindernissen in de weg en wat doe je dan? juist springen over de hindernissen. Maar toen zijn we toch gered: iemand sprong de bak in en heeft haar terug kunnen krijgen. Het staat ook op film maar geen idee hoe ik dat op de pc moet krijgen. als het me lukt zal ik hem zeker plaatsen :P

VERAx

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-10 17:12

Pony besloot midden in de proef maar eens te gaan poepen. Kreeg hem met geen mogelijkheid vooruit :o

calypsoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-10 16:43

pony werd gek van een hindernis.... en denk als jij eerst gaat dan zullen we nog wel eens zien.
dus toen lag ik.....

Springruit06

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-10 19:32

Niet één van mij, maar ik weet nog wel dat een vriendinnetje heel leuk halt ging houden om te groeten, en dat ze één seconde later op de grond voor haar pony zat :+

Edit: Oohja, houten bakrand van de bak waar iedereen los aan het rijden was.. Maar die was dus net geverft met een één of ander zwart spul. Laat ik daar nou net de hele tijd tegenaan geleund hebben met mijn witte broek?
Broek is overigens nooit meer schoon geworden.. :D

xCharlotte

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-10 20:27

sabrina1983 schreef:
( 1e proef met veligheidsspeld in mijn broek gereden....)

:=

douglas12

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-10 21:32

uhmm dr afvallen vind ik nooit echt super:P

Creatas

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-10 01:08

Zitten wel een paar hele mooie bloopers bij hahaha.

Ik rijd al járen geen wedstrijden meer, maar kan me nog herinneren van lang lang geleden. Deed mee aan mijn eerste of tweede proefje op een manege, pony waar ik mee zou starten was kreupel, dus hop een andere knol onder m'n kont. Gewoon proefje gereden, paard afgedaan -> Prijsuitreiking! Stoeltje, frisje.. En toen hoorde ik nr 5: niet mijn naam.. 4: idem. 3: idem (moeilijk gezicht trekken en ma aankijken; ze zijn me toch niet vergéten :? ??) 2: een ander.. 1; mijn naam.. en ik zat daar zo chagerijnig te kijken dat ze me vergeten waren -O- ! Werd dus op niet al te zachte manier maar naar voren geduwd :')

PreHungaro

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-10 13:07

echt heerlijk al die bloopers!! Ik heb een keer gehad dat mijn welshje de bak uitsprong dus over de hekjes heen, ik moest toen als kind zo hard lachen dat ik mijn proef amper kon afmaken. Heb altijd voor mijn plezier gereden, dus veel gelachen. En met mijn vorige paard heb ik de eerste 5 wedstrijden af en aan gegroet door te stijgeren. Kreeg het niet voor elkaar om hem aan de grond te houden. Kreeg zelfs commentaar van de jury dat het erg origineel was maar helaas niet de bedoeling was. Dat stijgeren heb ik hem uiteindelijk af kunnen leren. Alleen met springwedstrijden als de bel ging deed hij het nog.

xmaureentje

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-10 17:28

is tijdens de proef ivp linksaf naar rechts gaan ook een blooper. dat was echt heel stom van me :o

xErnie

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-10 21:51

mijn vriendin (xLoki) en ik hadden zomer selectie wedstrijden.
ik met de pony Ernie en zij met haar paard Loki.
ik wou gaan opzadelen, en toen bleek het dat ik mijn singel was vergeten.
nou wij aan iedereen vragen of we een singel konden lenen en dat kon niet.
we gingen dus bij zo'n kraampje daar een singel kopen voor €36,-
achter af had ik het zadel van mijn vriendin op kunnen doen.
want daar had ik vaker mee gereden. alleen we waren dat een beetje vergeten :Y)

jasperlover

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-10 17:48

3 hindernissen vergeten en toch nog 2de worden :z

die jury lette niet op :+

judith__

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-10 21:31

los rijden ging super,
maar een maal in de ring verzette meneer geen voet nabij de middelijn,
en moest me laten diskwalificeren,

de jury zei dat ik nog maar eens heel hard moest trainen en hem meer ondercontrole moest zien te krijgen...

maar het was gewooon een gemene haflinger streek die hij wel eens vaker uit haalt(ook thuis) als hij daar zin in heeft

Carlijnx

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-10 18:11

bokkend over het wedstrijd terrein gaan?
schaamde me dood!

tegen iemand anders aanrijden omdat we niet van elkaar wisten welke kant we op moesten,
alweer om te schamen, en ik kom haar nog bijna elke wedstrijd tegen!

Bakkebaaya

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-10 18:21

Wat een grappige bloopers, ik heb er ook nog twee.

Stond eens op een springwedstrijd, wil op me paard stappen om los te rijden mis ik mijn helm (was ik er toch al een uurtje)
Een vriendin van mij was bezig in haar proef, moet afwenden bij B en halthouden op X GAAT ZE GROETEN NAAR DE VOORLEZER !!!!! whoehahahahahahahha ja kon mij opvegen _O-

zafina1

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-10 18:27

is wel al een tijd geleden omdat ik al een hele tijd geen wedstrijden meer heb gereden.

we reden het terein van die manege op ik stap uit om me aan te melden (dat ging nog goed)
toen haalde ik mijn pony uit de trailer en zette hem even in de padock zodat hij even zijn benen kon strekken toen heb er weer uit gehaald en opgezadeld, toen ben ik gaan inrijden ik kwam de ring in en ik zei nog tegen me vader proef F12 he dus me vader vraagt na 3 rondjes in de ring te hebben gereden proef F12 toch dus ik zeg ja dat is de goede proef.

mijn vader begint dus die proef voor te lezen en ik rijd netjes de proef. doet de jury het raam open en zegt welke proef moest je rijden dus ik zeg F12 zegt de jury nee hier staat F11.

heb ik gewoon 3 maanden voor niks heel hard getraint xD

Bakkebaaya

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-10 18:41

Ohhjaaa
Tijdens het losrijden komt je lezer erachter dat het inmiddels een nieuwe maand is en dat je dus 2 andere proeven moet rijden.

En een blooper van de jury als laatste: Tijdens je proef, (en het ging allemaal erg lekker) word je ineens uitgebeld..... de jury stapt uit en zegt dat je fout bent gereden(de keerwending moet eerst naar links), je kijkt naar je lezer die zegt, nee hoor ging gewoon goed je moest eerst naar rechts!!!, het duurt 3 pogingen om de jury re overtuigen dat het echt goed ging, de jury kijkt nogmaals op haar Briefje, bied d'r excuses aan en zegt oohjaa ik zie het sorry. Je mag dit stuk overdoen...
raad het al, compleet uit je ritme!!!! en bedankt >;)

Laux

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-10 20:28

Een paar weken geleden had ik twee blunders op de wedstrijd. :')

Mijn instructeur ging met mij mee, hij reed in de auto en las mij voor omdat mijn ouders die dag niet konden.
Mijn instructrice ging ook mee, dus ik moest in de kofferbak van de landrover, wel lekker ruim hoor. :+
Na ongeveer een half uur vraagt de instructeur; 'De Diamanthal toch?'
Ik zeg; 'Eeh, watte?'
Hij zegt; 'Manege de Diamanthal is het toch? In Balkbrug zitten namelijk 2 maneges.'
Ik zeg; 'Ohja, kan wel. Maar het is niet in Balkbrug.'
Hij zegt; 'Waar dan?'
Ik zeg; 'In de Hoogenweg.'
Hij zegt; 'gvd, dan zijn we verkeerd gereden!'
Heb hem die week wel 10 keer gezegt dat het in de Hoogenweg was, maar hij bleef maar vragen of ik in Balkbrug had. _O-

Wonder boven wonder was ik ruim op tijd in de Hoogenweg, moest daar 2 proeven rijden.

Tijdens de 2e proef kwam ik voorbij H, en ik wist dat ik een gebroken lijn moest maken óf van hand moest veranderen in middendraf.
Maar mijn instructeur bleef gewoon stil, dus toen dacht ik; 'dan maar van hand veranderen, ik moet toch wat.'
Dus ik heel vrolijk van hand veranderen met een mooi middendrafje eronder. Vraag hij ineens; 'wat ben jij aan het doen?'
Ik zeg; 'van hand veranderen.'
Hij zegt; 'ja, maar dat moet niet.'
Ik zeg; 'niet?'
Hij zegt; 'nee!'
Ik zeg; 'wat dan wel?'
Hij zegt; 'een gebroken lijn!'
Ik zeg; 'ow, maar dat heb je niet gezegt.'
Hij zegt; 'oh nee, is ook zo. Begin maar overnieuw.'
Ik zeg; 'oke.'

Nog eerste geworden ook met 2 winstpunten in proef 2. :')

x_Maxime

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-10 21:46

ik moest mn paard nog op gaan zadelen en zelf omkleden, en toen moest ik de ring al in.. was een uur ingelopen :s
dus zonder losrijden de ring in..

Konstantine

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-10 21:48

Ik deed een proefje op een manegepaard dat daar niet bekend mee was... Ze ging ervandoor, recht op de juryauto af! Ze schoot er uiteindelijk net langs en ik heb het hele terrein gezien!

Bij het losrijden ging het super, tussen de twee proeven door ook, maar in de ring deed ze allebei de keren echt zooooooo vervelend... Maf beest :')

MarlouHarlem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-10 19:46

ik had een keer dat ik van tevoren oordat ik de ring in moest even moest halthouden n mn pard ging darna niet meer vooruit (A) ook niet met zweep of spore HELAMAAL NIKS!! het duurde heeeel lang en toen uiteinelijk zette hij een stapje :)
en toen ik had gegroet en de ring uitmoest wou hij ok weer nit vooruit :) maarjaa..... toch nog 1e :D:D:

Keeltje135

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-10 16:25

MarlouHarlem schreef:
ik had een keer dat ik van tevoren oordat ik de ring in moest even moest halthouden n mn pard ging darna niet meer vooruit (A) ook niet met zweep of spore HELAMAAL NIKS!! het duurde heeeel lang en toen uiteinelijk zette hij een stapje :)
en toen ik had gegroet en de ring uitmoest wou hij ok weer nit vooruit :) maarjaa..... toch nog 1e :D:D:

haha dat ken ik ook ;)

123468086

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-10 16:29

Dat ik op het wedstrijd terrein zelf pas achter kwam dat ik geen cap mee had. :')
Vriendin en ik reden om zelfde tijd dus kon hem ook niet lenen. 15 min voor de wedstrijd als een gek naar een kraampje gerent en de goedkoopste (Lelijkste) cap gekocht :+

Marengo1

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-10 20:36

kainda schreef:
Kennis van ons gaat op concours.
Komen daar aan, willen de pony van de trailer halen...
Openen de trailer????????? Geen pony??

:D Pony vergeten.

En volgens mij zijn ze niet de enige die dit is overkomen :+

oooh ahahhahahhah dit meen je niet dit is wel heel erg :P
En ik mezelf maar voor de kop slaan dat ik zo stom was om de transportbeschermers vergeten om te doen.. maar DIT :P ahahaha geweldig