Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

gomir schreef:Het mag niet, maar het is heel naief om te denken dat dit soort dingen niet aan de lopende band gebeurd
In de springring zie ik ook regelmatig verschillende paarden onder dezelfde naam voorbij komen of aan het einde van het seizoen een 3,5-jarige op naam van een oudere die er wel wat van weg heeft
Er wordt zoveel gesjoemeld op concours
Ik vind trouwens de regel dat je een punt in de dressuur moet hebben ook beetje achterhaald. Alsof dat ene puntje in de B het verschil maakt of je wel of niet aan een springparcours toe bent. Het gevraagde verschilt nogal
Mijn beste springpaard liep op de SGW's met moeite 180 punten bij elkaar in een B-proefje. Maar datzelfde paard was in de springring super te rijden en te plaatsen. Hij liep alleen altijd beetje met de kop eruit en op zijn eigen manier. Als je dan niet in de gelegenheid bent om een paard te lenen zou je als zo'n dier je eerste paard was nooit aan het springen toe komen![]()
Gewoon dat paard lenen dus en even startkaart aanvragen vanaf 1 oktober. Dan is het gezeur over.
Ze heeft nog nooit eerder een punt gereden in de dressuur? Omdat jij zegt dat ze voor haar werk ook moet springen.
Zo hou je mooi jezelf voor de gek! gomir schreef:Mijn beste springpaard liep op de SGW's met moeite 180 punten bij elkaar in een B-proefje. Maar datzelfde paard was in de springring super te rijden en te plaatsen. Hij liep alleen altijd beetje met de kop eruit en op zijn eigen manier. Als je dan niet in de gelegenheid bent om een paard te lenen zou je als zo'n dier je eerste paard was nooit aan het springen toe komen