Jippie schreef:Het enige argument dat ik kan verzinnen voor deze regeling is dat de KNHS graag wat extra inkomsten genereerd en dat dat over de rus van de leden gaat.
De grens ophogen naar 10 wp vind ik prima maar dan moeten ze wel het startgeld verlagen.
Ja dit is een goed idee!!!!!!!!!!!!
En eigenlijk vind ik het niet eens zo erg dat ze het ophogen naar 10 winstpunten, want op dit moment vind ik het niveau in de M/Z pony's
very laag!!!!!!!!!!!!!!!
Dusssss...... Maar kunnen ze niet een middenweg vinden van 7, of nog beter [color=red]8 winstpunten???[/color]
), maar van mij mogen ze het laten...
Dan zou er dus niemand te vroeg hoeven te promoveren...
) kan er dus ook tien halen
? Trouwens als je een aantal maal Z bent gestart mag je niet meer in de B starten. Ik denk dat er voor beiden wat te zeggen is. Maar ik vind het grootste pluspunt nog steeds dat mensen met wedstrijdvrees, zo wat langer in een voor hun makkelijker klasse kunnen blijven rijden. Bij ons staat ook zo'n meisje op stal en zij heeft nu heel vaak hors-concours moeten starten, omdat zij dus barst van de zenuwen, maar wel elke keer een winstpuntje haalde met een wedstrijd. Terwijl je ze niet herkende als je ze zag rijden (complete metamorfose in negatieve zin
). En dus moest ze uiteindelijk over naar de L1, wat alleen maar voor meer zenuwen zorgde. En dat hors-concours is toch anders, dan het 'echte' starten. Ook zijn er nog heel veel mensen, die graag willen starten, maar een niveau hoger nog niet aankunnen. Deze mensen kunnen dan ook wat extra wedstrijdjes rijden, zonder dat ze over 'moeten'.