knhs fouten maken bij winstpunten

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

EllyC

Re: knhs fouten maken bij winstpunten

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-08 21:10

kissielover schreef:
Ja ik had het ook, ik ben L1 met 7 winst en de knhs heeft er maar 5. Helaas kan ik mijn startcoupons niet meer vinden dus ben er gewoon 2 kwijt! Een vriendin van mij had dit ook ze was b+11 winst en gaat dus L1 startte en ze krijgt een waarschuwing omdat de knhs er maar 9 had van haar! Ja het zijn hele vervelende dingen, maar als je ziet hoeveel coupons hun per weer binnenkrijgen is het wel logisch dat het hier en daar fout gaat!

Het is wel jammer dat dit nog niet geautomatiseerd is. Dan kan bv de vereniging de punten invullen (dat doen ze toch ook al voor de uitslagenlijsten) en danhoeft de knhs alleen te controleren al dan niet steekproefsgewijs.

Vigo2002

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-08 21:54

Heb van de week de KNHS gesproken omdat ook mijn punten niet klopte Haha!

Nu schijnt het zo te zijn dat wanneer een wedstrijdsecretariaat de coupons niet binnen 48 uur opstuurd de punten niet automatisch worden opgeteld bij je stand waardoor er zo vaak fouten ontstaan.... En de datum op de site bijgewerkt tot is volgens mij de datum van de laatst ingevoerde wedstrijd waar je hebt gestart.

Ze zagen bij mij gelijk waar het fout zat en ik hoefde geen coupons in te leveren om te laten zien waar het fout zat. Het is ook gelijk aangepast.
Laatst bijgewerkt door Vigo2002 op 12-09-08 22:04, in het totaal 1 keer bewerkt

snd

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-08 22:02

Ik heb ook al een paar keer losse protocollen bij mijn startcoupons gehad waarop dus wel het puntenaantal op het protocol stond maar niet op de startcoupon. Ik controleer dat nu altijd en het gebeurt vrij regelmatig dat ik ze bij moet laten schrijven. Hier kan de KNHS natuurlijk niets aan doen dat is de verantwoording van het secretariaat.

cids

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-08 12:12

balen heb ik net vorige week de boel rechtlaten zetten. Kijk ik net op de site, staat er weer combinatie onbekend. Duivel Is er nu storing of moet ik weer gaan bellen? Ze zouden haar toch niet alweer afgemeld hebben!!

Djaleesa

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-08 20:16

Ik had laatst dat er te weinig wintspunten stonden toen had ik gemailt.
Mailtje terug gehad met daarin mijn hele bijhouding van de knhs van mijn punten etc. En daar klopte het wel op.

tantethee

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-08 21:19

van mij is helemaal niks meer bekend.
heb toch stuk of 6 paarden gestart de afgelopen 10 jaar

JorisDy

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-08 21:36

Bij mij staan er ook 2 te weinig op. Maakt opzich niet meer uit omdat ik er wel meer dan 10 heb. Werkt voor mij dus eigenlijk in mijn voordeel

CleovG

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-08 11:16

De KNHS maakt inderdaad veel fouten met winstpunten, zo was ik met mijn pony volgens de KNHS lichte tour en pas geleden met mijn paard ZZ-zwaar Clown