Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

) besloten om lekker tot januari te wachten. we hebben immers tijd zat saampjes.
)

. (ben na 10 jaar nu net pas weer begonnen met de paardjes) Dus moet weer overal even inkomen. Hij is nu 3 maanden onder het zadel en loopt super makkelijk. Rechts iets minder dan links maar een B proef moet wel lukken!;)
Hij ging mega bokken en ik lag ernaast, loop nu als een oud vrouwtje omdat mijn stuitje het niet meer doet... Enfin, dat wordt dan toch maar januari denk
Vorige maand was ik er ook al afgevallen, toen had ik mijn pols gebroken, maar niet ernstig hoor. Kon gewoon rijden maar van het weekend slaan we denk toch maar even over
AtSeven schreef:Ik wilde ook in oktober gaat starten maar ben gisteren letterlijk van mijn roze wolk gevallenHij ging mega bokken en ik lag ernaast, loop nu als een oud vrouwtje omdat mijn stuitje het niet meer doet... Enfin, dat wordt dan toch maar januari denk
Vorige maand was ik er ook al afgevallen, toen had ik mijn pols gebroken, maar niet ernstig hoor. Kon gewoon rijden maar van het weekend slaan we denk toch maar even over
AtSeven schreef:Ik wilde ook in oktober gaat starten maar ben gisteren letterlijk van mijn roze wolk gevallenHij ging mega bokken en ik lag ernaast, loop nu als een oud vrouwtje omdat mijn stuitje het niet meer doet... Enfin, dat wordt dan toch maar januari denk
Dan is hij waarschijnlijk nog niet eens zadelmak!
Sammie schreef:holymoly.. ik moet er niet aan denken om volgend jaar oktober op m'n B'tje al te gaan starten..Dan is hij waarschijnlijk nog niet eens zadelmak!
Ik krijg hier na het lezen een beetje het idee van: Ik wil starten, dus ik ga. Ik hoop toch werkelijk dat jullie eerst naar het paard hebben gekeken of deze er klaar voor is. Dat lijkt mij belangrijker dan een proef die saai is.
nog meer die met een driejarige gaan starten, haha ik kreeg van half bokt al weer opmerkingen erover !
lalunamyo schreef:gelukkignog meer die met een driejarige gaan starten, haha ik kreeg van half bokt al weer opmerkingen erover !
ik doe dus ook mee, maar niet fanatiek gewoon hier en daar een wedstrijdje zo af en toe,
voor de ervaring zeggen we maar

Mexxuna schreef:Ik neem aan dat mensen en/of paarden die er niet klaar voor zijn zich niet met een jong dier in een B of L1 proef voorstellen?
Ik lees hier enkel.. Ik wil.. ik ga.. De B is saai, dus... Maar niks over m'n paard kan het aan of nu heb ik nog moeite met.. hopelijk tegen die tijd... of ik wacht nog even als... Noem maar op.. dergelijke reacties dus. Ik ben zelf van mening dat je thuis net iets verder moet zijn dan je in een proef moet/kan laten zien. Niet direct qua niveau hoger, maar wel meer bevestiging. Op wedstrijd heb je toch altijd spanning waardoor het iets minder (kan) worden.
Te veel voor te jong. Pavo cup is niet verplicht, dus daar hoef je niet voor te oefenen/voor te bereiden.

), dus eerst maar lekker zonder al te veel verwachtingen ervaring op doen